FenrisC0de Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Prøver å installere Pc suite for min k750i, og mot slutten av installasjonen kommer følgende feilmld error 1904 module C:\programe files\sony ericsson\mobile\file manager\fmgrobex.dll failed to register HRESULT 2147220472". Har prøvd å ut-installere\re-installere, laste ned nyeste versjon fra SE. Har til og med slettet register filen (fmgrobex) manuelt, men det hjelper ikke.. Noen som kan hjelpe til? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Denne hører vel hjemme i Programmer Spill og OS? Modedit: Bruk rapporteringsknappen - ikke post! Endret 21. oktober 2005 av Alastor Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Har akkurat samme problemet med min spiltter nye W800i. Googlet litt, fant kun ut at telefondriveren måtte reinstalleres. Har prøvd dette, hjalp ikke en pøkk (får bare beskjed om at enheten ikke kan starte (Kode 10)). Har til og med prøvd egne USB-drivere fra Sony Ericssons hjemmesider. Ikke engang oppstart til oppgraderingsmodus (holde inne C mens man kopler til telefon) fungerer. Er det ikke flere som har opplevd denne feilen? Endret 19. oktober 2005 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Tråden er feilpostet, passer bedre i programmer, spill og os. Til alle som måtte lese, om dere finner feilpostede tråder, bruk RAPPORTER-knappen, ikke skriv et meningsløst innlegg om at tråden er postet på feil sted. Ser jeg dette igjen deles det ut advarsler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå