zaphod666 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er det noen som har opplevd problemer med NGT linjen i dag og i går? Er veldig ustabilt hos meg og lurer på om det er NGT eller om det bare er noe her hjemme... Kan ikke finne noe her nemlig. Lenke til kommentar
~Viper~ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er det noen som har opplevd problemer med NGT linjen i dag og i går? Er veldig ustabilt hos meg og lurer på om det er NGT eller om det bare er noe her hjemme... Kan ikke finne noe her nemlig. Meget ustabilt her også. Hastigheten burde ligge på 7Mbps, men jeg får ikke mer enn 3.4......og jeg betaler for 10! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 stabilt og fint her hos meg det hjelper vist du forteller hvor du holder til? Lenke til kommentar
zaphod666 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Holder til i Bergen. I nærheten av sentrum. Endret 22. september 2005 av zaphod666 Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Har vært utrolig ustabilt hos meg de siste 2 ukene, har fått satt ned hastigheten for å se om det hjelper. Skulle bli kontaktet av kundeservice i morgen, vi får se da Edit: Holder til i Porsgrunn Endret 22. september 2005 av Pingla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå