Gå til innhold

F... ta Whitebox

CaSh

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Jeg blir så FORBANNET (!!) over så utrolig FORFERDELIG dårlig service. ER DET MULIG. Min PC har vært inne for å skifte en harddisk flere UKER. De svarer ikke på mail og ikke på telefon. Jeg ber dem ringe meg, de gjør ikke. ÅH. INGEN bør kjøpe noe fra dem. :cry:

Vet ikke selv hva jeg skal gjøre.... Sorry for stygge ord, men er bare så frustert, man kan jo ikke bare levere pcen inn og få pengene igjen 1,5 år etter.

Endret av CaSh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tråden har livets rett! trådstarter opplever stinky service fra Whitecocks og da bør det kunne stå her til skrekk og advarsel i det minste...

Helt feil.

Skal det vært håp om at denne blir stående må det heftig bruk av edit-knappen til. Emnefeltet har caps, tittelen er håpløs, og innlegget inneholder saker og ting som er i strid med retningslinjene. Et av disse punktene er nok til stenging.

[/irritertmodus]

EDIT: Dessuten er den vel muligens feilpostet, passer vel bedre under webshop og butikkdiskusjoner.

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Jeg blir så FORBANNET (!!) over så utrolig FORFERDELIG dårlig service. ER DET MULIG. Min PC har vært inne for å skifte en harddisk flere UKER. De svarer ikke på mail og ikke på telefon. Jeg ber dem ringe meg, de gjør ikke. ÅH. INGEN bør kjøpe noe fra dem. :cry:

Vet ikke selv hva jeg skal gjøre.... Sorry for stygge ord, men er bare så frustert, man kan jo ikke bare levere pcen inn og få pengene igjen 1,5 år etter.

Hva med å endre "siggen" din? :)

Bare ett spørsmål:

Hvorfor må de (Whitebox) ha hele PC'n når det kun er snakk om å bytte en HD?(Noe som normalt er gjort på under minuttet)...

:hmm:

Lenke til kommentar

Oi, la ikke merke til siggen min. Den er borte nå, skal jeg love deg. Greit nok whitebox har billige og bra pcer, men når dem ikke eier kundeservice så kan dem bare dra dit peppern gror. Jeg spår dette selskapet nedom og hjem! Angående caps lock, jeg var forbannet, og fortsatt er. Jeg føler meg maktesløs når jeg ikke kan nå dem verken gjennom mail eller telefon. Her om dagen ringer jeg, og så kommer det en svarer som sier, du har ringt 815 25 xxx , men jeg ringte faktisk whitebox sitt nr som er noe helt annet. Tror du jeg ble helt plaff da eller?!?

Lenke til kommentar

Stenges.

Dette forumet er ingen plass for å legge inn tilbakemeldinger på bedrifter. Det er også en plass for vi ikke behøver 20 like bokstaver etter hverandre. Vi pleier også å høre på moderatorer når de ber om noe. Du har ikke endret alt psilocybe ba deg om.

Dessuten er den feilpostet, hvis den i det hele tatt skulle vært postet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...