Gå til innhold

Jeg gir opp BF2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye penger skal du legge i PC-kjøpet ditt? Skal du ha AMD- eller Intel- system?

Nja.. Hadde tenkt noe i den samme prisklassen som den på Wlkjøp.. Ikke mye mer.. Er ikke den bra da??

Enig Nikkos.. Men har fått utrolig mye refs får å ha laget nye debatter at jeg synes det er bedre med en mindre porsjon refs med en liten avsporing.. Atter en gang: Unnskyld..

Lenke til kommentar

Største problemet med Bf2 er helt klar folkene som spiller det, nesten hver eneste gang noen teamkiller noen er det automatisk punish på sekundet, synes servere burde banne i 20 min for dette eller ivertfall kicke tullingene, spesiellt de som springer foran tanksen din, eller kjører over minene dine selv om du har advart dem, og de som springer rett inn i artillery, jeg punisher selv noen ganger, men bare hvis den som gjorde det er en idiot, feks. han skyter en m203 på en fiende og dreper meg i tillegg, mange folk driter faktisk i teammatene når de skyter m203's.

Er også sykelig lei av idioter som vil ha commander bare for poengene og gjør en dritt jobb, og de som tar helikopterne og krasjer hver gang, og når du prøver å ta det klikker de og sier "cry me a river, you cant touch me in on teh intarwe, I R 12 years lol rofl"

Lenke til kommentar

Kva er den hersens serverbrowseren? Noko større herk hare eg aldri vore borti. Det kom patch, men problemet er der tildels enda.

Serverbrowser har vært ufattelig elendig på alle titlene i BF serien. Helt håpløs dårlig fra dag en. Utrolig at de ikke får masse tilbakemeldinger og gidder å fikse dette.

Har forøvrig masse problemer med BF2 jeg også. Første problemet var at install dir plutselig forsvant fra registreret, noe jeg fant ut etter masse knoting. Fikk hverken spilt, installert eller avinstallert bf2. Nå funker plutselig ikke tastatur/mus når BF2 er ferdig loadet. Helt utrolig mye tull her. Har bra maskinvare og linje. :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...