Gå til innhold

Jeg gir opp BF2

Anbefalte innlegg

Var hos en kompis forrige uke som viste meg BF2. Først tok det flere minutter å finne en server, så disconnecta man ofte etter få minutter og måtte gjennom hele søkeprosessen pånytt.

For pokker, demoen var jo 10 ganger mere stabil enn det der.

Så det ble mest latterliggjøring av spillet istedet for "å dette har jeg også lyst å kjøpe!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeh...etter å ha prøvd ALT! så får jeg forsatt opp dette uansett hvilken server jeg kommer inn på

Sikker på at du ikke har virus/spyware? Eller kanskje du spiller over et trådløst nettverk? Jeg får også den meldingen noen ganger, men da virker det som serveren sliter.

Lenke til kommentar

Haddis; Hva med dette?;

"Connection Settings: Battlefield 2 requires a broadband connection and cannot be played on a dialup modem. As such the options for connection speeds here are limited to 'Cable 256 KBPS or Better', or 'T1 (LAN)'. For all broadband users playing on the Internet I strongly suggest selecting the first option, as the T1 (LAN) option requires too much bandwidth to maintain steady pings - clearly it is designed for LAN play. To check your Ping in an online game, press the TAB key (default) and look at the number to the far right of your name. For more details on Pings and Lag, see the Video settings below, as well as the Server Browser section later in the guide."

Ellergå inn Punkbuster

Direkte support til BF2

Der skal det ligge en beskrivelse hvordan du oppdaterer den manuelt.

Hadde vært fint å vite om du får det til etterhvert.

Endret av Nikkos
Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem som deg haddis og vet om mange som har hatt det samme problemet. Den vanligste grunnen jeg har vært borti er at bf2 roter med rutern eller modemet. Anbefaler å prøve å restarte dette før du joiner en bf2 server :) sjekk om dette gjør noe forskjell. (dra ut strømm fra moden og evt. router i 15sek og sett i strømmen igjen)

Ellers ville jeg prøvd å oppdatere driver til netverkskort, bf2 har også noen problemer der.

Lenke til kommentar

Sorry for en liten avsporing, ikke bli sur. Har skjekka systemkrava til BF2 men lurer på om den pc'en som er på linklen fungerer knirkefritt med BF2?

Her er linken: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...AQ%20PRESSR1520

Funker den? Er ikke sikkert det blir den men noen andre gode forslag som er i samma prisklasse ca.? Og en ting til: Er det BARE maskinen fullt og helt det står på, eller også skjermen?

Setter pris på svar..

Lenke til kommentar

Med GeForce 6200 kommer du til å måtte sette ned grafikkinnstillingene dine bra mye. Og ja - skjerm har også en god del å si ang. spill. Har du en LCD skjerm med høy responstid (ala 20 - 25 ms) så vil du oppleve ghosting (etterslep) i raske bevegelser.

Maskinen forøvrig vil holde mål.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Med GeForce 6200 kommer du til å måtte sette ned grafikkinnstillingene dine bra mye. Og ja - skjerm har også en god del å si ang. spill. Har du en LCD skjerm med høy responstid (ala 20 - 25 ms) så vil du oppleve ghosting (etterslep) i raske bevegelser.

Maskinen forøvrig vil holde mål.

Takk! Men hvordan skjerm er det best å ha? En av det litt billigere.. Det med det derre grafikkkortet (jeg er HELT grønn på sånn) hvor mye koster det du snakka om? Blir graffikken veldig dårlig med det som allerede er på Pc'en? Siste: Er det vært penga å kjøpe det du snakka om??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...