Staalkontroll Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) ...Til den nye patchen kommer...håper det blir bedre da. Jeg må si jeg er blitt veldig hekta på BF2. men gir desverre opp pga bugs. At det ikke er mulig å sette seg ned i et par timer å nyte spillet er utrolig irriterenes! Utrolig at det går ann å selge et halv ferdig spill Endret 22. september 2005 av haddis Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 helt engig med deg der har gitt opp bf2 online til patchen kommer men spiller fremdeles clankamp fordi da er ikke commanderen dum nokk til å slippe artillery midt i hode på en jeng med teammaes Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvorfor gir du opp HADDIS? Spillet fungerer jo for mange mange andre, noe spes med din maskin som gjør det? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Hvorfor gir du opp HADDIS? Spillet fungerer jo for mange mange andre, noe spes med din maskin som gjør det? Nei si det...uansett hvilke innstillinger jeg har på både brannmur, skjerm, og spill blir det bare utrolig vanskelig å holde seg på en server mer en 10 minutter før jeg faller ut... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) EDIT; sorry, jeg misforstod.. *TRØTT* Endret 22. september 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 sikker på at det er patchen da? Hvilken patch? jeg har installert siste patch ja... Men gidder ikke å spille mer online før neste patch kommer, håper det da skal bli mer stabilt å spille.... Lenke til kommentar
letmein Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Virka rart at din versjon av BF2 er ustabil. Jeg kan spille i timesvis uten at det skjer noe. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Virka rart at din versjon av BF2 er ustabil.Jeg kan spille i timesvis uten at det skjer noe. samme her, har faktisk aldri opplevd det og jeg spiller endel. EDIT; beklager misforstod Endret 22. september 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 sikker på at det er patchen da? Hvilken patch? jeg har installert siste patch ja... Men gidder ikke å spille mer online før neste patch kommer, håper det da skal bli mer stabilt å spille.... Du finner sikkert alt som skal til her på gamer.no. Let litt rundt eller gå på bf2`s hjemmeside. Der finner du alle oppdateringer/korrigeringer som retter alle bugs spillet hadde i utgangspunktet. Syns det er synd du skal ha slike følelser ovenfor et SÅ bra spill. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Syns det er synd du skal ha slike følelser ovenfor et SÅ bra spill. Absolutt, jeg syntes spillet er helt genialt, så det er synd jeg ikke får det til å fungere. Et ofte problem jeg har er nå jeg skal trykke "ready" knappen, da får jeg opp feilmelding om at "connection to the server is lost" så hopper maskinene tilbake til skrivebord Endret 22. september 2005 av haddis Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg får opp feilmeldingen "det oppstod en feil ved lesing fra serveren" (på engelsk) etter at spillet hopper tilbake til innloggings menyen til spillet. Dette skjer kun når et brett er ferdig. Virker som at når dataen skal registreres gjennom Ranked server og da mister jeg forbindelsen og blir logget av. Veldig irriterende, da alle poengene mine går tapt hele tiden. Lenke til kommentar
halola Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 helt engig med deg der har gitt opp bf2 online til patchen kommer men spiller fremdeles clankamp fordi da er ikke commanderen dum nokk til å slippe artillery midt i hode på en jeng med teammaes Haha, dummeste jeg har hørt! Du fortjener å miste alle poengene dine for et slikt utsagn(eventuellt gi de til meg), kan du ikke bare bevege deg bort fra området artilleriet rettes mot, du får jo 20 sekunder eller noe slikt advarsel før granatene lander. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 helt engig med deg der har gitt opp bf2 online til patchen kommer men spiller fremdeles clankamp fordi da er ikke commanderen dum nokk til å slippe artillery midt i hode på en jeng med teammaes Haha, dummeste jeg har hørt! Du fortjener å miste alle poengene dine for et slikt utsagn(eventuellt gi de til meg), kan du ikke bare bevege deg bort fra området artilleriet rettes mot, du får jo 20 sekunder eller noe slikt advarsel før granatene lander. ok, ta et annet eksempel da, du er commander, du ser ingen som er på ditt lag i en fiende base (ingen i nærheten engang) så setter du artillery, så skriver du beware artillery elns, så akkurat når artilleryen treffer kommer det løpende inn en hel squad eller 2 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ...Til den nye patchen kommer...håper det blir bedre da.Jeg må si jeg er blitt veldig hekta på BF2. men gir desverre opp pga bugs. At det ikke er mulig å sette seg ned i et par timer å nyte spillet er utrolig irriterenes! Utrolig at det går ann å selge et halv ferdig spill Her har du noen punkter som forklarer litt om hvorfor et spill aldri er bugfritt ved lansering. Det er riktignok tatt fra en artikkel om 'nerfing' men er like aktuelle for ditt poeng: *Because players change their behavior over time, and that results in completely new behaviors being discovered *Because players give the game more "testing" on the first HOUR of launch (in terms of plain old manhours) than ANY testing we could do over the course of months *Because (sad to say) many players don't tell us when things are exploitable. This is especially noticeable during beta testing, when people will actually hide bugs "so we can cash in when the game goes live." *Because, frankly, these games are chaotic systems, and it's not mathematically possible to predict exact outcomes of things. *Because something small changes that has big results that could not be tested in a closed environment, but which needed thousands of players to find. Intet spill eller program i verden slippes bugfritt, det tar for lang tid, er for dyrt og lar seg i praksis ikke gjøre. Et spill hvor det ikke slippes patch til i etterkant kommer i så fall fra en utgiver som driter i kundene sine.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bf2 er bra, men dog uferdig, og foran lansering lover Ea mykje som vanlig. Kva er den hersens serverbrowseren? Noko større herk hare eg aldri vore borti. Det kom patch, men problemet er der tildels enda. Og kva er dette punish systemet for noko? Makan til tull, fins ikkje logikk. Jo det kunne vore punish, men (max) -2 for not forgive, og ingen minuspoeng for forgive. Kan også nevne loadingen, den er lang men slik er det, men at det tar 20 sek å disconnecte mens eit map loader er veldig irriterende. Samme når ein Quit(er) spelet. Finnes utallige bugs. Jaja nå får vi sjå kva 1.3 patchen forbedrer, bringer vel med seg nye feil. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bf2 er bra, men dog uferdig, og foran lansering lover Ea mykje som vanlig. Kva er den hersens serverbrowseren? Noko større herk hare eg aldri vore borti. Det kom patch, men problemet er der tildels enda. Og kva er dette punish systemet for noko? Makan til tull, fins ikkje logikk. Jo det kunne vore punish, men (max) -2 for not forgive, og ingen minuspoeng for forgive. Kan også nevne loadingen, den er lang men slik er det, men at det tar 20 sek å disconnecte mens eit map loader er veldig irriterende. Samme når ein Quit(er) spelet. Finnes utallige bugs. Jaja nå får vi sjå kva 1.3 patchen forbedrer, bringer vel med seg nye feil. bf2 loader ihverfall raskere enn bf1942 og vietnam Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 har gitt opp bf2 online til patchen kommer ok, ta et annet eksempel da, du er commander, du ser ingen som er på ditt lag i en fiende base (ingen i nærheten engang) så setter du artillery, så skriver du beware artillery elns, så akkurat når artilleryen treffer kommer det løpende inn en hel squad eller 2 og dette tror du patchen kommer til å fikse? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bare IQ kan fikse det der.............:-) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Jeh...etter å ha prøvd ALT! så får jeg forsatt opp dette uansett hvilken server jeg kommer inn på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå