Avarice Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Var er best av dette og dette ? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Gainward kortet er klokket noe høyere på kjerne og minne, så jeg vil si at det gir marginalt best ytelse. Men hvordan støynivå/bunde er på de to kortene vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 My Webpage Dette vil jeg òg si er et av de bedre 6600GT AGP kortene du får. Ellers tror jeg jeg ville ha gått for Gainward sitt selv om det har rykte på seg for å være mer høylydt. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 My WebpageDette vil jeg òg si er et av de bedre 6600GT AGP kortene du får. Tja, stiller meg litt tvilende til det. Begge kortene som trådstarter linker til kommer "overklokket" fra fabrikken, i tillegg har jo gainward kortet ViVo funksjon, noe som kan være nyttig å ha hvis du skulle få bruk for det. Men at gainward kan være støyende er jeg forsåvidt enig i, så ville anbefalt trådstarter til å kjøpe seg en Zalman skjermkortkjøler i tillegg til kortet, hvis budsjettet tillater det. Men gå for gainward kortet du Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Men at gainward kan være støyende er jeg forsåvidt enig i, så ville anbefalt trådstarter til å kjøpe seg en Zalman skjermkortkjøler i tillegg til kortet, hvis budsjettet tillater det. Men gå for gainward kortet du Husk å kjøpe kjøler til agp-pcie bridgen om du planlegger å fjerne originalkjøleren på Gainward-kortet. XFX-kortet har separat kjøleribbe som kan brukes om man skal gå ut fra bildene under linkene. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det følger jo med 8 kjøleribber med zalman kjøleren, ment til rambrikkene på skjermkortet. ser ikke noe i veien for at man skal kunne bruke disse på agp-pcie bridgen også.... Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg ville kjøpt det billigste! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 noe forskjell på 128 og 256mb når det gjelder 6600gt? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 nei... minne er bare for reklamasjon. men GainWard kortet er det beste kortet her.. har hatt begge to.. endte opp med gainward tho pga ustablit XFX kort.. Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) det er slik at jeg skal bestille til vennen min... han driter i støy ... og han har ikkje så mye peiling på de me klokking og slikt, så va er det beste "stock" korte edit : va er ViVo, er det noen stor fordel å ha eller ?.. Endret 23. september 2005 av Shadow2k Lenke til kommentar
Killer-B Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 nei... minne er bare for reklamasjon. men GainWard kortet er det beste kortet her.. har hatt begge to.. endte opp med gainward tho pga ustablit XFX kort.. Har man lite tro på minne? Reklamasjon er har ikke så mye med reklame å gjøre som man skulle tro. Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 ViVo, video inn, video ut. Hvilke muligheter det gir får du finne ut av selv, men det dreier seg jo om muligheter for å ta opp/redigere, og sende ut video. Har hatt det på de 2 siste skjermkortene, og har brukt video ut i ca 5 sekunder, resten har jeg ikke brukt. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) nei... minne er bare for reklamasjon. men GainWard kortet er det beste kortet her.. har hatt begge to.. endte opp med gainward tho pga ustablit XFX kort.. Har man lite tro på minne? Reklamasjon er har ikke så mye med reklame å gjøre som man skulle tro. det jeg mener er at når noen leser i for eksempel en brosjyre fra el kjøp og finner en pc hvor det står "Kraftig multimedia maskin med hele 256 MB video minne!" tenker de som iike har noe serlig peil på pc "WOW!" har selv vert borti sånne situasjoner. Endret 23. september 2005 av SWAT dude... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 det er slik at jeg skal bestille til vennen min... han driter i støy ... og han har ikkje så mye peiling på de me klokking og slikt, så va er det beste "stock" korte edit : va er ViVo, er det noen stor fordel å ha eller ?.. Gainwar kortet er det beste "stock" kortet, så kjøp det til han du. At du får ViVo med er jo bare et pluss, hvis vennen din en gang i framtiden skulle ha bruk for det. Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Va er Vivo godt for da ?.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+874234 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har selv et MSI NX6600 (geforce6600 chip) Det funker fett MEN av de to du har der ville jeg kjøpt: Gainward GeForce 6600GT Golden Sample Ultra/1960 XP 128MB ViVo Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 men nå er kortet ikke tilgjenglig, er dette omtrent like bra eller ... noen andre alternativ? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Dette. Ca det samme som det gainward kortet du linket til i første post, bare uten vivo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå