Gå til innhold

Hvordan linke Data-TV?

shampo

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ett sterkt ønske om å linke dataen min med TV'en min, men i og med at jeg er ganske urutinert på dette området, så får jeg det ikke helt til.

Jeg har en 27 tommer phillips widescreen TV med en S-video, men dataen min har ett skjermkort som ikke har den vanlige 4-pinns inntaket, det har nemlig 9(?) hull. Skjermkortet mitt har også ett sånt DVI-inntak.

Ettersom jeg er ganske fersk i gamet, så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få det til!

Håper noen kan hjelpe..!!

Mvh,

Jakob

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første så trur eg ikkje det er noko forskjell mellom 9-pin g 4-pin (finnes og 7-pin). Kvalitet og egenskapar er den samme.

Det du treng av kabel er ein S-Video med 4-pin, som isen linka til og sjølvsagt kabel til lyd, avhengig av korleis ditt lydsystem er utforma.

Eg bruker S-Video mykje, alltid når eg ser film frå PCen koplar eg til TVen og ser der. Før hadde eg store problemar med å få bilde på TVen, men eg trur drivarane har blitt betre sidan den gang, for i dag går det like godt kvar gang.

Ein liten guide:

- Når du høgreklikker på skrivebordet, velger "Egenskaper" og "Instillinger" har du skjerm 1 og 2. Velg skjerm 1, og klikk på "Avansert". Då vil du forhåpentlegvis få opp følgande meny i toppen:

ati4kg.jpg

Har du ikkje denne menyen kan du laste ned siste siste drivar med Control Center frå Ati.com(WinXP)

- Deretter, under Innstillinger velger du "Utvid skrivebordet til denne skjermen":

ati12zv.th.jpg

Eg har engelsk versjon, men dei er lokalisert på samme staden (Extend my Windows...)

- Under "Displays" eller "Visninger" skal du sjå:

ati41zv.th.jpg

Merk: No vil du ikkje klone skjermen, men utvide skrivebordet. For å klone gjer du følgande:

- Når TVen er tilkopla skal du sjå 2 skjermar under "Innstillinger for skjerm", men i staden for utvide skrivebordet velger du PC-skjermen (1) og trykker på "Avansert". Der må du ha alle innstillingane som vist i eit bilde over, har du ikkje det er det feil med drivar\Control Center. Men sett at du har alle menyane går du til "Displays" og du får følgande bilete:

ati27xs.th.jpg

Dette forutsetter at du har kopla til TVen på riktig vis. Om du klikker på den raude knappen til TVen blir den aktivert og du kan velge kva skjerm som skal være hovudkjermen (det er best å halde monitoren som hovudskjerm).

Slår du no på TVen til rett AV-kanal skal du ha bilete.

Skal du sjå film, gjer følgande: Under "Innstillinger", velg "Avansert" og deretter "Overlay" (er dette på norsk med norsk XP?). Der finner du "Theatre mode options"

ati38wg.th.jpg

Der kan du velge "Theatre mode" og deretter om TVen har 4:6, eller 16:9 og om TVen alltid skal vise fullskjerm når ein film spelar av eller om det blir vist likt som PC-monitoren.

På TVen har du sikkert fleire AV-kanalar, du må nok leite litt for å finne den rette. Nokre TVar kan ikkje vise fargebilete med ein vanleg Scart-kontakt og du må kople ein ledning inni den, men eg trur ikkje du skal ha noko problem der.

Er det noko du får problemar med eller lurer på så berre spør. :)

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...