Epilog Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 er i besittelse av en FSC Amilo M1425 (1,73ghz, 1024mb ram, ATI Mobility Radeon 9700 osv) Noen som kan hjelpe meg? Har vanskelig for å finne svar utover 'kanskje'. Greia er: pc'n har, som nevnt, ATI mobility radeon 9700 chip. Jeg kjører spill som bf2 litt under medium graph uten problemer, men det er ikke lengre godt nok. spørsmålet: Kan en skifte ut grafikk-chipen? ATI har jo en serie med relativt gode grafikk-kort for bærbare, og Mobility Radeon 9700 kommer ikke bedre ut av det en ok+. 2: noen som vet hvilke drivere som funker til mobility radeon-serien? uspesifisert run-error hver gang jeg forsøker å installere catalyst. k. thnx. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Prøv Omegadrivers, tror de er litt bedre. Hmm, på din pc er det KANSKJE mulig å bytte ut, men ikke forvent det. Mulig det er loddet fast i hovedkortet... Skal du oppgradere, er det mulig du kan få tak i M9800, som er ganske så bra, men utvikler og veldig mye mer varme... Mitt råd er å ringe å høre. Tilfredstiller ikke svaret de gir ut deg, selg den du har og kjøp en kraftigere Lenke til kommentar
Epilog Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 thnx, skal forsøke Maskinen drar jo fremdeles en god pris, så jeg skulle gjerne ha solgt/byttet dersom det ikke var for at det er en hjemme-pc med 3 års trekk i lønn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå