chokke Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ja, den slemme patchen! Tenkte jeg skulle spille på roguen min så oppdaget jeg at man ikke ser hva som er hvor når jeg stealther fordi "standard" baren er foran når jeg er i stealth, men knappene er sånn de skal. Så har insomiax kommet med en ny oppdatering? Lenke til kommentar
N* Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 det samme skjedde med roguen min også. ikonene forsvant noen ganger. nå bare kræsjer WoW hver gang jeg logger inn med han jeg hadde forresten ikke insomniax. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 mine er ikke synlige, er bare knappene som er der. Men har insomiax kommet med ny ver.? Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det du kan gjøre, er å binde Stealth-knappen til 1. Funker fett, og dersom du skulle komme opp i en kinkig situasjon, trykker du bare på 1, istedet for å kanskje bomme på Stealth-knappen.. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bind stealth til middle-mouse button... Har du først begynt å bruke den, vil du aldri spille uten. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bind Stealth til Q ^_^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå