:---{D Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har nå fått ny maskin, men klarer dessverre ikke kjøre CS. Det er ikke noe galt med hardware. Når jeg går inn kommer denne opp. Og det har den vel egentlig rett i. Men denne går det ikke ann å lukke. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Noen programmer som lukker programmer ordentlig? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Siste oppdatering av skjermdrivere? Flere spill som ikke gidder prøve å starte engang bare pga. det... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Men det kjører jo. Tror jeg har siste opp datering av driveren.. Andre spill funker btw. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har du oppdatert cs 100? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Har du oppdatert cs 100? Hø? Lastet ned CS fra steam nå, så det burde funke. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Innstallert på nytt? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Innstallert på nytt? Japp.. Samme greia alikevel. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Kan jo for moro skyld se om det går an å starte det i sikkermodus? Nå er jeg ikke sikker på om spill egentlig vil kjøre i sikkermodus da men... Tror egentlig ikke det men det skader da ikke å prøve. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Noen andre tips? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hmm, hva skjer om du prøver å lukke hl.exe da? Kjører hl.exe fra du starter pc'en? Når starter hl.exe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå