DurinVIII Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeje, jeg var inne på Play.com, og jeg så at under "we accept" *masse kredittkort*, og til min forbauselse sto også Visa Electron der. Hvordan kan det funke? Jeg har ikke "card number", "issue number" og min aadresse står heller ikke på kortet. Noen som vet? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Går bare med electron kort som har reg. nummer, altså ikke norske Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 det kan funke hvis du har et utenlandsk visa electron. Norske electron kort har ikke card number og kan derfor ikke brukes... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 hrmpf... Jaja...takk for svar. Hmmm...hvordan overtale muttern til å oppgi visakort-nummeret på internett. Kanskje, KANSKJE, jeg klarer det når helvete fryser over. For det er faaaali det... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 I utlandet, blandt annet på Bahamas, utsteder ofte bankene Visa Electron uten navn, men med kort-nummer. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 I utlandet, blandt annet på Bahamas, utsteder ofte bankene Visa Electron uten navn, men med kort-nummer. Hvordan i all verden skal det hjelpe meg? Jeg bor da ikke på Bahamas Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Jeg bare forklarte hva slags Electron-kort den siden vil ha jeg. Endret 22. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
ADT Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Typisk bloggere, forteller alltid mye mer enn man egentlig vil vite . Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Typisk bloggere, forteller alltid mye mer enn man egentlig vil vite . ? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg mener å huske å ha lest om en eller annen her på forumet som ved hjelp av litt diverse mer eller mindre lovlige teknikker klarte å få kortnummer og utløpsdato ut av sitt (norske) Visa Electron-kort, og klarte å betale med dette. Hvorvidt historien er sann og hvorvidt det er praktisk gjennomførbart i dag aner jeg ingenting om, men det ville ikke være usannsynlig at Electron-kort over hele verden benytter samme system. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det finnes såklate "kode-generatorer" som gir deg et nummer på kortet ditt. Men om det er å anbefale, og om det er noe du bør fortelle høyt til mor som ikke tørr bruke Visa på nett, det er jo et anent spørsmål... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det finnes såklate "kode-generatorer" som gir deg et nummer på kortet ditt. Men om det er å anbefale, og om det er noe du bør fortelle høyt til mor som ikke tørr bruke Visa på nett, det er jo et anent spørsmål... Link? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Typisk bloggere, forteller alltid mye mer enn man egentlig vil vite . :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det finnes såklate "kode-generatorer" som gir deg et nummer på kortet ditt. Men om det er å anbefale, og om det er noe du bør fortelle høyt til mor som ikke tørr bruke Visa på nett, det er jo et anent spørsmål... Link? Jeg klarer desverre ikke finne den siten nå, men jeg vet at det ihvertfall var en site, var noen her på forumet som sa det fungerte. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Typisk bloggere, forteller alltid mye mer enn man egentlig vil vite . :!: Bra sagt! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Typisk bloggere, forteller alltid mye mer enn man egentlig vil vite . Hæ? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Jaujau, da har jeg kortet til brodern, og prøver å regge meg på play.com. Men der står det at adressen må matche den som står på kortet. Men det står ikke noen adresse på kortet hans. Skriver jeg bare innadressen hans? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Skriver jeg bare innadressen hans? Tja, eller så kan du jo prøve adressen til kongefamilien. Tror nok broren din sin adresse holder i massevis. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Ja da så... skal vi se...slottsveien 1 er det vel... Æsj...Etternavn må jo byttes... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ja da så... skal vi se...slottsveien 1 er det vel... Æsj...Etternavn må jo byttes... det er Drammensveien 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå