Gå til innhold

Rita gått opp til kategori 5 orkan!

Fat_ASS

Anbefalte innlegg

Sykt!! nå har Orkanen rita gått opp til en kategori 5 orkan som er hakket høyere enn katrina var...

Dette er sykt! når man ser på alle ødeleggelsene katrina gjorde så kan jeg ikke tenke meg hvor mye ødeleggelse denne orkanen vil gjøre vis den treffer en stor by!

Er dette den største orkanen som har vært??

Den startet jo som en kategori 2 orkan elns men har nå på kort tid steget til kategori 5 som er det høyeste!

Kanskje de må lage en til kategori vis denne blir sterkere snart..

Så på debatten i går på tv2 at de mener at det kan være pga global warming?

Jeg tror helt klart det da været blir jo bare værre og værre jo mer vi forurenser!

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/22/444166.html

Bare virkelig gla jeg ikke bor der borte nå...!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke den sterkeste orkanen USA har opplevd, det har verdt 3 enda sterkere opp igjenom åra.

Og det behøver ikke og være pga global oppvarming fordi flere steder i verden har det ikke blitt varmere men kaldere.

Og dette er ikke noe og spøke med, de evakuerer alle de laveste områdene i Housten, min fars kusine er blant de som blir evakuert.

Så vi får håpe at det går bedre denne gangen.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Hvis det skyldes forurensing synes jeg det er rett og rimelig at det er USA det går utover i og med at de er et av de eneste landene som ikke har skrevet under på Kyoto-avtalen og det landet som forurenser mest.

Tenkte å skrive noe sånt da jeg begynte å lese tråden.

Selvsagt, det er utrolig tragisk for dem det rammer, jeg er ikke egoist og sier at "åja, synd for dere". Men hvis dette først må ramme noen så er det jo et interessant sammentreff at det er USA det går utover. Og flere ganger på rad.

Og jeg er ikke kristen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Hvis det skyldes forurensing synes jeg det er rett og rimelig at det er USA det går utover i og med at de er et av de eneste landene som ikke har skrevet under på Kyoto-avtalen og det landet som forurenser mest.

Åja. dette hadde ikke skjedd om de ble med på avtalen?

Skal de straffes for å være mange mennesker i et land?

Hundre tusner dør/kan dø og du sier det er dies egen feil som om du hadde akseptert akkuratt samme skjebne.

Tenke tenke? :thumbdown:

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Allah er stor! dette er guds vrede!

(tog du an? :p)

Det er litt karmisk ja...gi faen i miljøet = miljøet gir faen i deg.

Skjønt NO var litt selvforskylt selv om man ikke tar klimagasser i betraktning. "Alle" visste vistnok at det ville skje en katastrofe hvis en tornado kom innover, men ble det gjort tiltak? :roll:

LarsP: tja, hvor lang tid tar det før fallout forsvinner nok til at det blir levelig? 50år? så da vil du evt. være en 70 år gammel Vault13 helt :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...