Gå til innhold

Problemer med S-ATA disk.

mX mann

Anbefalte innlegg

Jeg har akkuratt innstalert en s-ata disk i maskinen min å det fungerte fint å win xp er innstalert osv. Men det tar veldig lang tid å starte opp. Jeg skrur på maskinene å så hører jeg disken begynner å jobbe men så stopper den opp helt med å jobbe å så tar det cs 15 -20 sekunder å så beynner den å laste win xp. Slik var den ikke med engang jeg innstalerte xp, da begynte den å laste win xp med en gang. Har prøvd diverse ting som oppdatert bios, nye drivere, satt hardisken til den eneste bootable disken osv men ikkeno hjelper. Diken blir også ligenes som Safely Remove Hardware etter att jeg er kommet inn i win xp. Håper dere kan hjelpe meg.

Endret av mX mann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå inn i BIOS og sjekk alle ATA diskposisjoner, sett de som ikke er i bruk til disabled. Det kan være at det er timeout på autodetect du ser.

At SATA disk kommer i Safely Remove Hardware er helt normalt.

Litt korrekturlesning på innlegget hadde ikke skadet.

Jeg har drevet å rotet lit runt i Bios men finner ikke ut av noe. Dette begynner å bli veldig iriterene problem. Kan også nevne att viss man ser veldig nøye på den svarte skjermen kan man skimte win xp logoen litt i det mørke. jeg syntes dette er ett merklig problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...