Nesredna Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skal slette en film, feilmelding når jeg skal slette... det kommer at filen brukes av et annet progam men det gjør det ikke...(garantert) søker med Norton og spybot men ingen finner at det er noe virus... hva gjør jeg? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Restart maskinen din, så skal du kunne slette den Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Det som er garantert, er at filmen kjører i en eller annen prosess. Prøv å start opp maskinen i sikkerhetsmodus, da skal ingen unødvendige prosesser kjøre og da kan du selvfølgelig slette filen. Hvorfor skal du forresten slette filmen? Lasta ned pr0n? Endret 24. september 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 "Hvordan sletter jeg en uslettelig fil" er vel sannsynligvis det spørsmål med flest tråder og poster her inne. http://forum.hardware.no/index.php?act=Search&f= Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har aldri trengt å boote opp i Safe mode, har bare trengt å restarte og vips. Men, det må ikke nødvendigvis vært pr0n han har lasta ned, fakeshare-filmer fra DC++ skjer dette også med (Saved by ze bell ) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 start - kjør - CMD Ctrl-alt-del og avslutt explorer.exe så kan du skrive delete "plasering på fil+filnavn (husk f.eks .avi på slutten)" Da det er gjort kan du gå inn i oppgavebehandling igjen, og ta ny oppg. Der starter du explorer.exe Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 takker... det funka med en rs i safemode.. det som er lettest også Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skal slette en film, feilmelding når jeg skal slette... det kommer at filen brukes av et annet progam men det gjør det ikke...(garantert) søker med Norton og spybot men ingen finner at det er noe virus... hva gjør jeg? Velkommen etter.... helt normal bug, vanligvis er det explorer som fortsatt bruker den selv om du er ferdig med å flytte eller endre på filen. Skjer inniblant Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 start - kjør - CMD Ctrl-alt-del og avslutt explorer.exe så kan du skrive delete "plasering på fil+filnavn (husk f.eks .avi på slutten)" Da det er gjort kan du gå inn i oppgavebehandling igjen, og ta ny oppg. Der starter du explorer.exe Takker! Funker perfekt. At jeg ikke har tenkt på det før. Lenke til kommentar
zerikz Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Et annet enkelt og raskt triks som ofte kan hjelpe, er å forandre "view" i utforsker for den mappen filen ligger i. Fra f.eks details til thumbnails eller list osv. Og så prøve å slette filen. Funker for meg ihvertfall Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Dersom du har problemer med å slette større AVI filer så kan du utføre dette tipset. Grunnen til at XP sier at filer er i bruk og kan ikke slettes, er fordi XP søker i innholdet til filen for å finne opplysninger om den. Slik som størrelse, lengde osv. Klikk Start -> Kjør -> og skriv inn: regedit Finn frem til/søk etter følgende nøkkel: HKEY_CLASSES_ROOT/SystemFileAssociations/.avishellex/ PropertyHandler Slett denne nøkkelen: Default REG_SZ {87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E} Avslutt Regedit (Det kan hende du må starte maskinen på nytt før dette vil fungere). Lenke til kommentar
abze Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 bruk moveonboot søk på google du vil nok finnan der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå