knuthfk Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har en 13 mnd gammel SE K700i som plutselig ikke ville lade mer. Tror det er en kontaktfeil. Noen som vet hva det koster å reparere noe slikt? Mvh Knut Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Tror det der skal være garantisak! jeg har hatt samme problemet med min, det er helt utrolig hvor dårlig den ladekontakten på den telefonen er Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ta og krysssjekk! (Prøv laderen på annen telefon, og en annen lader på din telefon!) Da finner du det lett ut hva som er problemet. En garantisak ja, viss du ikke har mishandlet telefonen din nevneverdig mye! Lenke til kommentar
Makrell Jens Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Sjekk med en annen lader, jeg hadde samme problem men det er ledningen på laderen som var synderen. Prøvde laderen til min gamle k500i. Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Har prøvd annen lader og den lader ikke da heller. Har også prøvd min lader med annen K700 og den lader. Så da må det vel være en kontaktfeil. Er det fremdeles en garantisak når tlf så vidt er over 12 mnd? Den er ikke "mishandlet" på noe vis. Kan man levere tlf inn til en hvilken som helst SE-forhandler? Takker for svar! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bruk en tanpirker eller lignende å dra pinnene på laderen litt opp.. har samme problemet selv og løser det på den måten. du kan også prøve å sette laderen halvveis inn og lirke litt frem og tilbake så kommer den til slutt.. SE laderene er noe dritt og er ikke så mye annet du kan gjøre med den desverre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå