Mixy89 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Heisann folkens... Lenge side jeg har brukte dette forumet nå (ettersom jeg i den siste tiden har spilt altfor mye WoW) jaja, uansett... Jeg skal ha meg nytt headset, og trenger hjelp til valget, ettersom jeg har kjøpt ett par virkelig dårlige før. Jeg har sett meg ut to alternativer (er også åpne for nye, men kom med begrunnelse)... Alternativene er https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=24676 <- Koss sitt SB45 headset. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25925 <- Icemat siberia. Okey, noe annet dere bør vite?.... jo jeg skal bruke dette headsettet til forskjellige ting, men viktigst av alt til spill. Takker for svar Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Anbefaler SB45, har det sjøl og det er ganske bra i forhold til prisen vil no eg seie. Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 ok... er det noe som trekker ned med det? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 siberia har jeg selv og en par med philips, kjenner ikke noe forskjell på disse 2,ettersom phillipsene koster 2000 kr, og ice matene 400kr ville garantert godt for icemat. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er på jakt etter et headset selv, så jeg bumper denne litt. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 har KOSS headsettet, bare det uten mic, ellers er det vel helt likt og jeg må si meg meget godt fornøyd. KOSS er jo stort sett bare kvalitet. De er ikke for tunge, men behaglige å ha på seg. De er skikkelig lukka så man slipper å irritere sidemannen. Jeg er ingen lydfrik (Og glad jeg ikke er det heller for de har jo noe å utsette på den minste detalj) så jeg er meget godt fornøyd med lyden. Bassen er og meget god. Ser jo stilig ut og da Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er det surround på KOSS headsettet? Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Lol, ekte surround på headsett... Jaja, kan ialtfall si at det kommer til å koste deg en del mer en disse headset'ene her. Som alltid vil jeg anbefale Sennheiser PC150. At den finnes rundt 600 NOK er et under. Mic'en alene er verdt den prisen... Endret 6. oktober 2005 av CosmoK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå