Gå til innhold

Hva skjer med Hotmail lagringskapasiteten?

Poor Leno

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min hotmail-konto har stått på 250 MB i lang stund nå - bortimot seks måneder. Jeg satte nemlig min lokalisjon til Hawaii, slik at Microsofts system automatisk oppgraderte lagringskapasisteten. De gjennværende kontoene skulle visst oppgraderes fortløpende, hvilket sannsynligvis har skjedd i dette tilfellet.

Endret av aadnk
Lenke til kommentar
oh da så, har forresten gmail jeg også, men synes hotmail er bedre, trenger ikke mer enn 10mb lagringsplass.

hotmail=spam

Og det kommer via gmail og.

jeg har aldrig fått spam på gmail

men på hotmail så får jeg flere tonn spam

hotmail folkene selger email addresser til spammere

Lenke til kommentar

Det du må gjøre er å overføre all søppel over til søppelepost-kassa.

Gå inn dit og velg tøm. Da skal det komme opp et nytt lite vindu hvor du haker av en liten boks og velger ok.

Alle de adressene som da blir registrert kommer neste gang kun til søppelpostkassen eller ikke i det hele tatt.

Funker fint hos meg, har ikke fått søppelpost i eposten min på flere år. Er bare innom søppelkassa av og til for å tømme den.

Lenke til kommentar
Det du må gjøre er å overføre all søppel over til søppelepost-kassa.

Gå inn dit og velg tøm. Da skal det komme opp et nytt lite vindu hvor du haker av en liten boks og velger ok.

Alle de adressene som da blir registrert kommer neste gang kun til søppelpostkassen eller ikke i det hele tatt.

Funker fint hos meg, har ikke fått søppelpost i eposten min på flere år. Er bare innom søppelkassa av og til for å tømme den.

jeg har gjort det du sier et par millioner ganger

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...