Gå til innhold

Character migration phase 2 kommer 10.10.05

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så Complexion så du var med i Midnight Order i helgen, men så du var borte i dag så antar at du har flyttet.

Hvordan er Balnazzar?? :p

Jepp, jeg ble invitet på fredag eller noe, men så forsvant jeg klokka 05:47 i dag (er syk, så jeg våknet for å kaste opp. da fant jeg også ut at jeg skulle migrere siden jeg var våken:P).

Har et par medlemmer fra Midnight Order i den nåværende guilden (Redemption) etter hva jeg har hørt, og det påståes også at det er flere Midnight Order-medlemmer som skal migrere i dagene som kommer.

Det går også rykter om at et større hordeguild fra Scullcrusher skal komme, så det kan jo bli lovende. Serveren er hyggelig so far, men den er jo low-populated.

Lenke til kommentar

QUOTE (Grabby @ 10/10/2005 : 21:02)

Så Complexion så du var med i Midnight Order i helgen, men så du var borte i dag så antar at du har flyttet.

Hvordan er Balnazzar??  

Jepp, jeg ble invitet på fredag eller noe, men så forsvant jeg klokka 05:47 i dag (er syk, så jeg våknet for å kaste opp. da fant jeg også ut at jeg skulle migrere siden jeg var våken:P).

Har et par medlemmer fra Midnight Order i den nåværende guilden (Redemption) etter hva jeg har hørt, og det påståes også at det er flere Midnight Order-medlemmer som skal migrere i dagene som kommer.

Det går også rykter om at et større hordeguild fra Scullcrusher skal komme, så det kan jo bli lovende. Serveren er hyggelig so far, men den er jo low-populated.

Vet ikke om jeg gidder å migrere liker egentlig alt ved high pop utenom køa.

Men jeg har tenkt å vurdere saken sånn utover uka :cool:

Jeg er Merovingian btw

en ting til som hadde vært kult.

hvis jeg migrerer og det blir ingen kø på bb så skal jeg spille horde der og gå etter alle idiotene jeg husker fra jeg spilte alliance :innocent:

Endret av Grabby
Lenke til kommentar
En ting til som hadde vært kult.

hvis jeg migrerer og det blir ingen kø på bb så skal jeg spille horde der og gå etter alle idiotene jeg husker fra jeg spilte alliance :innocent:

Det er akkurat det jeg, Privinius og Uff har gjort. Migrert bort alle alliance-characterene, og startet oss hver vår Undead Rogue på Burning Blade. Alle tre er level 11 as we speak, samt at vi har en startkapital på rundt 100g :)

Litt morsomt å møte på Lords of England og andre "hatguilder" man har mislikt siden dag 1 omtrent.

Lenke til kommentar
Ja, må nesten innrømme at jeg gjør det :p

Jeg har selv vært medlem, men det var da dere kalte dere NL. Hyggelig guild, men visse unntak. Nå skal jeg innrømme at jeg liker de fleste jeg møter derfra, men det er vel ledelsen jeg ikke har så mye til overs for. Jeg skal ikke nevne navn, men dere har vel kanskje hørt kommentarer om det før? :p

Det som er dumt er at jeg har så mange gode venner som er medlemmer i guilden (Furiana/Druandor, Darkmix, Ompalompa, Tzen/Halleberry (ex.medlem), Onemanarmy/Harmtouch for å nevne noen).

Tror det er mange som har godt av en fresh start på en tilnærmet ny server, slik at andre også får skikkelige muligheter til å bli med på Onyxia, Molten Core osv - uten å havne i slike "n00b-guilder" som det finnes så alt for mange av på serveren. (Nei, jeg mener ikke at Royal Blood, Gief Epix o.l. er n00b-guilder - snarere tvert imot :))

Forståelig. Vi vil ikke ha medlemmer med over 80 i IQ :/

At du ikke liker oss i ledelsen kommer vel av at vi ser på alle andre i guilden som mindreverdige og ubrukelige. :o officers chat er flittig brukt under raids, men ikke til konstruktive ting akkurat :p

Vi er en spesiell gjeng som liker hverandre og hater resten av serveren, så hvorfor vi blir vet jeg ikke, men men.

Haha, må bare adde at det var en rågod forklaring på ledelsen i guilden vår. Dere trenger psykiatrisk hjelp alle sammen. Men dere vet hva man sier når man tar med members i guilden også; "sammen blir vi ekstra gærne".

Selvfølgelig er det et lite pluss at vi ikke er altfor elendige spillere heller, til tross for mye spesiell guild-chat. :thumbup:

Lenke til kommentar

Twisted Reality er en stor horde guild som migrerte ifra SC til Balnazzar.

Det første de gjorde var å ta Onyxia.. Etter et par timer på serveren :!:

Uansett flyttet deler av Berserkers of the North ifra SC også.. En helnorsk guild.

Har startet opp Barrens Chat Moderators med samme gjengen pluss en del nye nordmenn ifra BB. Koselig gjeng, men foreløpig er det helt tomt på serveren.

Trenger flere folk der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...