mobilfreek Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) er det noen MC guilder på Twisting Nether Endret 9. oktober 2005 av mobilfreek Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 si fra hvor du flytter da meld, blir med jeg Eller, du flytter vel en av dine mange andre chars hehe V Hehe, tror jeg har bestemt meg for å bli på Ol' Scully aka Skullcrusher. Har ikke hatt så mye tid til å spille på Defias enda dessverre. Hvordan går det der? Og spiller Jonny der også? *løper før svinekotelettene svir seg* Har der gøy på defias jeg, Rollespill er kult. Jonny har jeg ikke fått med ennå, han er på thunderhorn. Har en der jeg og, men har ikke vært der på lenge. Kult hvis du hadde blitt med oss, men da må du være Orc, troll eller tauren. V Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 er det noen MC guilder på Twisting Nether Jeg hørte noe om at det var et horde guild der som har tatt nefarion. Men det kan også ha vært en av de andre av serverene. Hørte i alle fall at det var en av de serverene som nefarion var blitt tatt på. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvordan blir det med BG? Blir rank resatt? Hvis ja, hadde det vært litt morro å prøve å få noen epic AV items ;D. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Det som er latterlig er jo tidspunktet. Fra 03.00 til 15.00? Hvordan i all verden mener Blizzard at vi skal få byttet realm når vi er på jobb/skole? Endret 9. oktober 2005 av saXin Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 er det noen MC guilder på Twisting Nether Det er en god del mc guild her. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 er det noen MC guilder på Twisting Nether Det er en god del mc guild her. skal over der til en guild som satser mest på BWL Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hm. hva med tingene vi har på ah? tar mine ut først jeg Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 er det noen MC guilder på Twisting Nether Det er en god del mc guild her. skal over der til en guild som satser mest på BWL Er to guild på alliance som har kommet mot slutten i bwl. Minst et på horde og. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Når får vi flytta? vet det er 03:00CEST, men tilsvarer det 03:00 i Norge? eller er vi +1? Lenke til kommentar
different Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 er det noen MC guilder på Twisting Nether Det er en god del mc guild her. skal over der til en guild som satser mest på BWL Hvorfor er du så sikker på at du kommer inn i BWL guild ? De fleste har nok spillere med plenty av MC\BWL fra før. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) *slettet, fant det ut* Endret 10. oktober 2005 av aklla Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 2 min igjen skal kanskje joine night watchers Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 er det noen MC guilder på Twisting Nether Det er en god del mc guild her. skal over der til en guild som satser mest på BWL Hvorfor er du så sikker på at du kommer inn i BWL guild ? De fleste har nok spillere med plenty av MC\BWL fra før. fordi jeg har spurt dem og har fullt felheart + warlock epic staff.. hmm hvem vill ikke ha meg meg? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva er warlock epic staff? Mener du Staffen fra Scholo? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva er warlock epic staff? Mener du Staffen fra Scholo? ja Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 btw: den nye realmen er dritbra ingen lagg.. var litt morsomt med horder som sto i elwyn Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så Complexion så du var med i Midnight Order i helgen, men så du var borte i dag så antar at du har flyttet. Hvordan er Balnazzar?? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg lagde en level 1 og dro til Org. Virket tomt. Fristen går jo ut på fredag da. Lenke til kommentar
different Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Twisting Nether har lite lagg, mye horde. Og vinner aldri AB på Alliance siden Endret 10. oktober 2005 av emes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå