kaaasen Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja, må nesten innrømme at jeg gjør det Jeg har selv vært medlem, men det var da dere kalte dere NL. Hyggelig guild, men visse unntak. Nå skal jeg innrømme at jeg liker de fleste jeg møter derfra, men det er vel ledelsen jeg ikke har så mye til overs for. Jeg skal ikke nevne navn, men dere har vel kanskje hørt kommentarer om det før? Det som er dumt er at jeg har så mange gode venner som er medlemmer i guilden (Furiana/Druandor, Darkmix, Ompalompa, Tzen/Halleberry (ex.medlem), Onemanarmy/Harmtouch for å nevne noen). Tror det er mange som har godt av en fresh start på en tilnærmet ny server, slik at andre også får skikkelige muligheter til å bli med på Onyxia, Molten Core osv - uten å havne i slike "n00b-guilder" som det finnes så alt for mange av på serveren. (Nei, jeg mener ikke at Royal Blood, Gief Epix o.l. er n00b-guilder - snarere tvert imot ) Forståelig. Vi vil ikke ha medlemmer med over 80 i IQ :/ At du ikke liker oss i ledelsen kommer vel av at vi ser på alle andre i guilden som mindreverdige og ubrukelige. :o officers chat er flittig brukt under raids, men ikke til konstruktive ting akkurat Vi er en spesiell gjeng som liker hverandre og hater resten av serveren, så hvorfor vi blir vet jeg ikke, men men. Nå går jeg vel veldig OT her, men jeg visste ikke at du var i ledelsen engang. Det er vel egentlig Silimaure jeg tenkte mest på, men nok om det. Om det var ironi eller ikke er vanskelig å si, ettersom det faktisk virker som dere ser ned på stort sett alle andre guilder. Bare synd kameratene mine som er med i guilden deres også blir igjen. Kan du ikke kicke dem? ^^ Lenke til kommentar
Redd_Barna Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hehe må ikke gi officers i GE no fæle ideer da Complexion, trives godt i guilden hehe.. -Darkmix Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vær så snill og lag transfer til Twisting Nether, vi kjeder oss så forjævlig der.. Det er jo ingen der Derfor du forsvant fra vennelista mi Lenke til kommentar
Tiamat Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 HAHAHHAHAHA Plomma tar av som vanlig!! (applaus) Jo jeg innrømmer vi er en sær gjen som pælmer ut idioter osv, men hvis du ikke er like sær som oss så har du egentlig fint lite å gjøre hos oss! Lenke til kommentar
p0zz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Drit i lokal guild snakk da. Jeg snakker vel for flere når jeg sier at jeg syns det er veldig interessant... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 fremdeles ingen transfer fra silvermoon grrrr V Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vi er store og slemme. Vi har _alltid_ et 10 manns ganksquad i Barrens til alle døgnets tider. Vi har faktisk en vaktliste over hvem som har de forskjellige vaktene. Morgenvakten starter 0700 som varer til 1500. Da tar ettermiddagsskifter over. De er fra 1500 til 2200. Så tar nattvaktene over og de er på til 0700. Vi har en fin turnus. Dette gjør vi i det håp at vi kan fjerne noen fra hordesiden ettersom det er 1.4 horde per alliance. Vi får se om det funket når migration åpner:P Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vær så snill og lag transfer til Twisting Nether, vi kjeder oss så forjævlig der.. Det er jo ingen der Derfor du forsvant fra vennelista mi Ja, vi var så lei av laggen på SS, så vi stakk med håp om at grasset var grønnere på andre sida.. Det var det ikke.. ikke enda hvertfall Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg heter Windir på Twisting nether lvl 60 human warrior. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ja, må nesten innrømme at jeg gjør det Jeg har selv vært medlem, men det var da dere kalte dere NL. Hyggelig guild, men visse unntak. Nå skal jeg innrømme at jeg liker de fleste jeg møter derfra, men det er vel ledelsen jeg ikke har så mye til overs for. Jeg skal ikke nevne navn, men dere har vel kanskje hørt kommentarer om det før? Det som er dumt er at jeg har så mange gode venner som er medlemmer i guilden (Furiana/Druandor, Darkmix, Ompalompa, Tzen/Halleberry (ex.medlem), Onemanarmy/Harmtouch for å nevne noen). Tror det er mange som har godt av en fresh start på en tilnærmet ny server, slik at andre også får skikkelige muligheter til å bli med på Onyxia, Molten Core osv - uten å havne i slike "n00b-guilder" som det finnes så alt for mange av på serveren. (Nei, jeg mener ikke at Royal Blood, Gief Epix o.l. er n00b-guilder - snarere tvert imot ) Forståelig. Vi vil ikke ha medlemmer med over 80 i IQ :/ At du ikke liker oss i ledelsen kommer vel av at vi ser på alle andre i guilden som mindreverdige og ubrukelige. :o officers chat er flittig brukt under raids, men ikke til konstruktive ting akkurat Vi er en spesiell gjeng som liker hverandre og hater resten av serveren, så hvorfor vi blir vet jeg ikke, men men. Får håpe gief epix flytter da. Større tards skal du lete lenge etter ;o Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fra deathwing er det en stor horde guild som skal flytte. Vi diskuterer det i guilden min også (allaince) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Da var det også klart hvor de forskjellige realmene i phase 2 skal flytte. Vi på Burning Blade flytter til Balnazzar sammen med Scullcrusher-flyktningene, Bladefist og Crushridge flytter til Genjuros, og Deathwing + Ravencrest får joine de andre flykningene på Twisting Nether. Greit nok, Balnazzar og Genjuros er nye realms. Det var personlig ikke det jeg ønsket meg, men vi får håpe det blir bra likevel. Selv hadde jeg ønsket å flytte til Twisting Nether sammen med Deathwing og Ravencrest, men vi får bare gjøre det beste ut av det uansett. Kilden er som vanlig Thundgot, og tråden finner dere her. Enjoy. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som vet om det kommer flere character move phase? Og om silvermoon vil få muligheten i det hele tatt? V Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som vet om det kommer flere character move phase?Og om silvermoon vil få muligheten i det hele tatt? V Det er vel strengt tatt ingen som vet det sikkert annet enn de som jobber i Blizzard, men jeg har en følelse av at det kommer en phase 3 også. Den følelsen er riktig nok ikke mer velbegrunnet enn at jeg har en følelse av det, så ta det med en klype salt. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Huff, nå ble jeg usikker på om jeg virkelig skal flytte. Positive sider: - Åpner for ny guilds - Fresh start på en måte - Møter et par nordmenn fra BB Negative sider: - 0 AV - Mister nåværende guild - Må møte Complexion i BG Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 tror mange på bb skifter nå aldri i livet om jeg leaver deathwing Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 twisting nether here i come.......... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Huff, nå ble jeg usikker på om jeg virkelig skal flytte. Positive sider: - Åpner for ny guilds - Fresh start på en måte - Møter et par nordmenn fra BB Negative sider: - 0 AV - Mister nåværende guild - Må møte Complexion i BG si fra hvor du flytter da meld, blir med jeg Eller, du flytter vel en av dine mange andre chars hehe V Endret 9. oktober 2005 av vetle Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 si fra hvor du flytter da meld, blir med jeg Eller, du flytter vel en av dine mange andre chars hehe V Hehe, tror jeg har bestemt meg for å bli på Ol' Scully aka Skullcrusher. Har ikke hatt så mye tid til å spille på Defias enda dessverre. Hvordan går det der? Og spiller Jonny der også? *løper før svinekotelettene svir seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå