Gå til innhold

Character migration phase 2 kommer 10.10.05

Anbefalte innlegg

Ja, må nesten innrømme at jeg gjør det :p

Jeg har selv vært medlem, men det var da dere kalte dere NL. Hyggelig guild, men visse unntak. Nå skal jeg innrømme at jeg liker de fleste jeg møter derfra, men det er vel ledelsen jeg ikke har så mye til overs for. Jeg skal ikke nevne navn, men dere har vel kanskje hørt kommentarer om det før? :p

Det som er dumt er at jeg har så mange gode venner som er medlemmer i guilden (Furiana/Druandor, Darkmix, Ompalompa, Tzen/Halleberry (ex.medlem), Onemanarmy/Harmtouch for å nevne noen).

Tror det er mange som har godt av en fresh start på en tilnærmet ny server, slik at andre også får skikkelige muligheter til å bli med på Onyxia, Molten Core osv - uten å havne i slike "n00b-guilder" som det finnes så alt for mange av på serveren. (Nei, jeg mener ikke at Royal Blood, Gief Epix o.l. er n00b-guilder - snarere tvert imot :))

Forståelig. Vi vil ikke ha medlemmer med over 80 i IQ :/

At du ikke liker oss i ledelsen kommer vel av at vi ser på alle andre i guilden som mindreverdige og ubrukelige. :o officers chat er flittig brukt under raids, men ikke til konstruktive ting akkurat :p

Vi er en spesiell gjeng som liker hverandre og hater resten av serveren, så hvorfor vi blir vet jeg ikke, men men.

Nå går jeg vel veldig OT her, men jeg visste ikke at du var i ledelsen engang. Det er vel egentlig Silimaure jeg tenkte mest på, men nok om det.

Om det var ironi eller ikke er vanskelig å si, ettersom det faktisk virker som dere ser ned på stort sett alle andre guilder. Bare synd kameratene mine som er med i guilden deres også blir igjen. Kan du ikke kicke dem? ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi er store og slemme. Vi har _alltid_ et 10 manns ganksquad i Barrens til alle døgnets tider. Vi har faktisk en vaktliste over hvem som har de forskjellige vaktene. Morgenvakten starter 0700 som varer til 1500. Da tar ettermiddagsskifter over. De er fra 1500 til 2200. Så tar nattvaktene over og de er på til 0700. Vi har en fin turnus. Dette gjør vi i det håp at vi kan fjerne noen fra hordesiden ettersom det er 1.4 horde per alliance. Vi får se om det funket når migration åpner:P

:lol:

Lenke til kommentar
Vær så snill og lag transfer til Twisting Nether, vi kjeder oss så forjævlig der..

Det er jo ingen der  :(

Derfor du forsvant fra vennelista mi :hmm:

Ja, vi var så lei av laggen på SS, så vi stakk med håp om at grasset var grønnere på andre sida..

Det var det ikke.. ikke enda hvertfall :p

Lenke til kommentar
Ja, må nesten innrømme at jeg gjør det :p

Jeg har selv vært medlem, men det var da dere kalte dere NL. Hyggelig guild, men visse unntak. Nå skal jeg innrømme at jeg liker de fleste jeg møter derfra, men det er vel ledelsen jeg ikke har så mye til overs for. Jeg skal ikke nevne navn, men dere har vel kanskje hørt kommentarer om det før? :p

Det som er dumt er at jeg har så mange gode venner som er medlemmer i guilden (Furiana/Druandor, Darkmix, Ompalompa, Tzen/Halleberry (ex.medlem), Onemanarmy/Harmtouch for å nevne noen).

Tror det er mange som har godt av en fresh start på en tilnærmet ny server, slik at andre også får skikkelige muligheter til å bli med på Onyxia, Molten Core osv - uten å havne i slike "n00b-guilder" som det finnes så alt for mange av på serveren. (Nei, jeg mener ikke at Royal Blood, Gief Epix o.l. er n00b-guilder - snarere tvert imot :))

Forståelig. Vi vil ikke ha medlemmer med over 80 i IQ :/

At du ikke liker oss i ledelsen kommer vel av at vi ser på alle andre i guilden som mindreverdige og ubrukelige. :o officers chat er flittig brukt under raids, men ikke til konstruktive ting akkurat :p

Vi er en spesiell gjeng som liker hverandre og hater resten av serveren, så hvorfor vi blir vet jeg ikke, men men.

Får håpe gief epix flytter da. Større tards skal du lete lenge etter ;o

Lenke til kommentar

Da var det også klart hvor de forskjellige realmene i phase 2 skal flytte.

Vi på Burning Blade flytter til Balnazzar sammen med Scullcrusher-flyktningene, Bladefist og Crushridge flytter til Genjuros, og Deathwing + Ravencrest får joine de andre flykningene på Twisting Nether.

Greit nok, Balnazzar og Genjuros er nye realms. Det var personlig ikke det jeg ønsket meg, men vi får håpe det blir bra likevel. Selv hadde jeg ønsket å flytte til Twisting Nether sammen med Deathwing og Ravencrest, men vi får bare gjøre det beste ut av det uansett.

Kilden er som vanlig Thundgot, og tråden finner dere her.

Enjoy.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det kommer flere character move phase?

Og om silvermoon vil få muligheten i det hele tatt?

V

Det er vel strengt tatt ingen som vet det sikkert annet enn de som jobber i Blizzard, men jeg har en følelse av at det kommer en phase 3 også.

Den følelsen er riktig nok ikke mer velbegrunnet enn at jeg har en følelse av det, så ta det med en klype salt.

Lenke til kommentar
Huff, nå ble jeg usikker på om jeg virkelig skal flytte.

Positive sider:

- Åpner for ny guilds

- Fresh start på en måte

- Møter et par nordmenn fra BB

Negative sider:

- 0 AV

- Mister nåværende guild

- Må møte Complexion i BG

si fra hvor du flytter da meld, blir med jeg :p

Eller, du flytter vel en av dine mange andre chars hehe

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar
si fra hvor du flytter da meld, blir med jeg :p

Eller, du flytter vel en av dine mange andre chars hehe

V

Hehe, tror jeg har bestemt meg for å bli på Ol' Scully aka Skullcrusher. Har ikke hatt så mye tid til å spille på Defias enda dessverre. Hvordan går det der? Og spiller Jonny der også?

*løper før svinekotelettene svir seg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...