kaaasen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Er ikke hver dag man lager to tråder her på forumet på så kort tid, men i dag føler jeg at jeg må gjøre det. Først var det LFG LBRS-sangen, og nå så jeg altså at Blizzard har tenkt å sette igang character transfers. Nå er det bare slik at det ikke blir noe annerledes enn det de har hatt før. Det blir nemlig ikke fri transfer enda, så nyheten er likevel ikke så stor som man kanskje skulle tro. Thundgot (wow-forumets norske helt) skriver nemlig at de fleste av high-pop realmene vil få satt opp character transfers innen den neste måneden. Dette betyr jo at vi forhåpentligvis _endelig_ kan kunne flytte fra Burning Blade, samtidig som spillere fra andre drittrealms også vil kunne komme seg over på en ny server - eller forhåpentligvis en allerede eksisterende low/medium-pop realm. Uansett; dette er gode nyheter, selv om de ikke er så gode som vi (jeg) skulle ønske. Endret 3. oktober 2005 av Complexion Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Vil man kunne flytte fra en PvE server til en PvP server? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Vil man kunne flytte fra en PvE server til en PvP server? Du kan kun flytte fra pvp til pvp, pve til pve og rp til rp. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Vil man kunne flytte fra en PvE server til en PvP server? Ikke regn med det. Etter hva jeg har hørt (og erfart) er det betydelig lettere å levle opp på en PvE-server enn en high-pop PvP-server. Etter hva jeg har hørt vil det aldri bli mulig å flytte den veien. PvP -> PvE derimot, DET bør det være store sjanser for. Men igjen, dette vil ikke komme denne gangen. Jeg tror vi bør regne med en ordning som er noe slik som dette; Realm A -> X Realm B -> X Realm C -> X Realm D -> Z Realm E -> Z Realm F -> Z Altså at man vil få fixed transfers. Og det vil jo i første omgang gjelde _kun_ de realmene som har stor kø. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Noen løse rykter og sladder om når character-transfers mellom forskjellige kontoer kommer? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Når addon pakka kommer, er vel sagt. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Husk at blizzard "don't give a fuck" de vil ha penger. Så hvis de får mest penger ved å la folk bytte til og fra PvE og PvP server så er det det de kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) JA! Takk og lov! Få vekk alle de ubrukelige syterene fra Burning Blade så vi andre får en tilnærmet normal server å spille på. Endret 22. september 2005 av Cappo Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Tittet akkurat innom forum.wow-europe.com, og fant ut at Blizzard endelig har annonsert hvilke realms som skal få migrere i phase 2. De heldige er; Bladefist Burning Blade Crushridge Deathwing Ravencrest Skullcrusher De har ikke bestemt seg for om vi skal få migrere til de samme realmene som ble brukt i phase 1, eller om vi skal få nye realms. Personlig ønsker jeg at vi skal fylle opp de allerede eksisterende realmene før vi lager enda flere nye - forutsett at de ikke blir like fulle som de vi migrerer fra er. Det eneste jeg er litt redd for, er å havne på samme realm som russerene og spanjolene, da jeg har hørt - og forsåvidt også opplevd hvor irriterende de kan være. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Utifra Burningblade realmforum ser du ut som få kommer til å flytte. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det noen av de "større" guildsa som har planer om å flytte fra Burning Blade? Hehe, leste at en del horde guild kom til å forlate Ravencrest pga The Axemen var så "slemme" med dem Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 "axemen has ruined WoW" Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vi er store og slemme. Vi har _alltid_ et 10 manns ganksquad i Barrens til alle døgnets tider. Vi har faktisk en vaktliste over hvem som har de forskjellige vaktene. Morgenvakten starter 0700 som varer til 1500. Da tar ettermiddagsskifter over. De er fra 1500 til 2200. Så tar nattvaktene over og de er på til 0700. Vi har en fin turnus. Dette gjør vi i det håp at vi kan fjerne noen fra hordesiden ettersom det er 1.4 horde per alliance. Vi får se om det funket når migration åpner:P Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Så vidt jeg vet blir de "store" alliance guildene på BB. Gief Epix, Remorseless, og Royal Blood blir. Norlys har sagt dem skal migrere (jay!) Harbingers of Death sier dem ikke vet enda. Er vi heldig så blir vi kvitt Harlequins og Brutality på horde siden ^_^ Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vær så snill og lag transfer til Twisting Nether, vi kjeder oss så forjævlig der.. Det er jo ingen der Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Mulig jeg slår til på dette om BB og Skullcrusher går til samme server. Men, likevel ligger det en viss risiko i det. Vil serveren jeg går til være dårlig (lite folk, lite BG)? Hva skjer om jeg blir igjen? Vanskelig valg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja, det er det som er problemet. Man vet aldri hvordan det blir før etter det er lukket, bortsett fra på Burning Blade, hvor det virker som alle de største guildene blir igjen. Det skal bli deilig å komme seg bort fra mange av de klysete guildene på Alliansesiden, selv om jeg har venner som er medlemmer i flere av de. Så for meg er det en win-win situasjon likevel, med tanke på at jeg kommer meg bort fra serveren - og da slipper diverse guilder Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja, det er det som er problemet. Man vet aldri hvordan det blir før etter det er lukket, bortsett fra på Burning Blade, hvor det virker som alle de største guildene blir igjen. Det skal bli deilig å komme seg bort fra mange av de klysete guildene på Alliansesiden, selv om jeg har venner som er medlemmer i flere av de. Så for meg er det en win-win situasjon likevel, med tanke på at jeg kommer meg bort fra serveren - og da slipper diverse guilder Haha, du snakker om Gief Epix sant? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja, må nesten innrømme at jeg gjør det Jeg har selv vært medlem, men det var da dere kalte dere NL. Hyggelig guild, men visse unntak. Nå skal jeg innrømme at jeg liker de fleste jeg møter derfra, men det er vel ledelsen jeg ikke har så mye til overs for. Jeg skal ikke nevne navn, men dere har vel kanskje hørt kommentarer om det før? Det som er dumt er at jeg har så mange gode venner som er medlemmer i guilden (Furiana/Druandor, Darkmix, Ompalompa, Tzen/Halleberry (ex.medlem), Onemanarmy/Harmtouch for å nevne noen). Tror det er mange som har godt av en fresh start på en tilnærmet ny server, slik at andre også får skikkelige muligheter til å bli med på Onyxia, Molten Core osv - uten å havne i slike "n00b-guilder" som det finnes så alt for mange av på serveren. (Nei, jeg mener ikke at Royal Blood, Gief Epix o.l. er n00b-guilder - snarere tvert imot ) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja, må nesten innrømme at jeg gjør det Jeg har selv vært medlem, men det var da dere kalte dere NL. Hyggelig guild, men visse unntak. Nå skal jeg innrømme at jeg liker de fleste jeg møter derfra, men det er vel ledelsen jeg ikke har så mye til overs for. Jeg skal ikke nevne navn, men dere har vel kanskje hørt kommentarer om det før? Det som er dumt er at jeg har så mange gode venner som er medlemmer i guilden (Furiana/Druandor, Darkmix, Ompalompa, Tzen/Halleberry (ex.medlem), Onemanarmy/Harmtouch for å nevne noen). Tror det er mange som har godt av en fresh start på en tilnærmet ny server, slik at andre også får skikkelige muligheter til å bli med på Onyxia, Molten Core osv - uten å havne i slike "n00b-guilder" som det finnes så alt for mange av på serveren. (Nei, jeg mener ikke at Royal Blood, Gief Epix o.l. er n00b-guilder - snarere tvert imot ) Forståelig. Vi vil ikke ha medlemmer med over 80 i IQ :/ At du ikke liker oss i ledelsen kommer vel av at vi ser på alle andre i guilden som mindreverdige og ubrukelige. :o officers chat er flittig brukt under raids, men ikke til konstruktive ting akkurat Vi er en spesiell gjeng som liker hverandre og hater resten av serveren, så hvorfor vi blir vet jeg ikke, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå