kaaasen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Kom over en ganske stilig sang på forums.wow-europe.com nettopp, og jeg føler at jeg må dele den med dere. Her har dere originaltråden med sangens tekst, og her har dere direktelink til sangen. Den handler altså om en shadowspeccet undead priest, og resten skjønner dere sikkert like godt. Sluttpoenget/poengene er jo selvsagt kjent for samtlige, uansett hvilken class vi spiller - eller hva? Endret 22. september 2005 av Complexion Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er vel en av de dårligste sangene jeg har hørt... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er vel en av de dårligste sangene jeg har hørt... second. hørtes helt jævlig ut Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 The page cannout be found. Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 frysninger på ryggen... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Jeg må da si at Deetee sin Totemboy sang er mye bedre link til forumet Totemboy, Totemboy, Does whatever a totemboy can. Throws a totem, any size. Catches alliance- just like flies. Look out! Here comes the Totemboy. Is he strong? Listen, bud. He's got radioactive blood. Can he slice, from a buff? Take a look he's really tough. Hey, there! There goes the Totemboy! Endret 23. september 2005 av Radhoo Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hehe, hørte den i går. Likte den jeg ^^ Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg må da si at Deetee sin Totemboy sang er mye bedre link til forumet Totemboy, Totemboy, Does whatever a totemboy can. Throws a totem, any size. Catches alliance- just like flies. Look out! Here comes the Totemboy. Is he strong? Listen, bud. He's got radioactive blood. Can he slice, from a buff? Take a look he's really tough. Hey, there! There goes the Totemboy! Er det Deetee som synger? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jau. Han har en herlig sangstemme, men han synger ikke så ofte på VT som han gjorde i begynnelsen Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 LFG-UBRS- for en dårlig sang! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jau. Han har en herlig sangstemme, men han synger ikke så ofte på VT som han gjorde i begynnelsen imponerende. han er er faktisk flink Lenke til kommentar
superreven Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) edit: masse feil OT: Kongesang btw: Go DJ DeeTee Endret 26. september 2005 av superreven Lenke til kommentar
Krims Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 The page cannout be found. Ditto. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jau. Han har en herlig sangstemme, men han synger ikke så ofte på VT som han gjorde i begynnelsen imponerende. han er er faktisk flink word Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://www.purepwnage.com/music.html en annen wow sang. må download'es Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Luchy- din sang er den beste WoW sangen hittil WoW is a feeling Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 takk håper det er flere som liker den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå