chil Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 altså Intel og AMD har masse produsert Cpur ei god stund nå. Den eneste av utviklerene av CELL som har laged Cpu før er IBM(de lager cpuene til Apple(enn så lenge) så skal liksom bare IBM, Sony og Toshiba komme å lage en cpu som er MANGE ganger kraftigere... tviler jeg sterkt på. Jeg tror den er kraftig, men jeg tror Intel og Amd har like kraftige cpur på markedet når playstation 3 blir lansert. jeg gleder meg til å se prisen hvis pc og spill maskin smelter sammen, kan man jo sikkert etter vært kjøpe playstationer og ribbe dem for utstyr..(consoler selges ofte med tap, spillane de tjener på) Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 En playstation prosessor vil du uansett aldri finne et hovedkort du kan bruke den på i pc sammenheng. Eller i den omgang...du kan aldri bruke ps3 hovedkort i en pc... så din ribbing av en playstation vil være en lost cause og en dyr sådan, ettersom ps3 blir custom bygd uten masse kompabilitets-issues. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå