necrominas Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 jeg har kjøot meg ny cpu kjøler, og den har strøm inntak som trenger 3 pinner, men jeg satt den på en 4 pinner. vifta går men dataen pip. kan det være at det ikke går eller kan det være noe annet. please svar fort.(skal på lan) Lenke til kommentar
Mokki Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Mulig BIOS som sier ifra om at den ikke registrer vifte på CPU, men ta dette svaret med en klype salt. Bare et forslag. Lenke til kommentar
necrominas Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 men hva kan jeg gjøre for og fikse det? Lenke til kommentar
Mokki Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Vente på svar fra noen som har mer peiling. Skulle vel kanskje aldri svart Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) sette cpu kjøleren på en tre pins kontakt vel... helst da den som det står cpufan på. sjekk hovedkortboka di om du ikke finnner den. Endret 22. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
necrominas Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 hva kan jeg gjøre for og fikse det? Lenke til kommentar
necrominas Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 ops. ble feil. er ny Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ser det velkommen. les forrige innlegget mitt. om en ting til. ikke mas om du ikke får svar i løpet av 5 minutter. da kalles det bumping og det er mulighet for at en moderator stenger tråden. man skal helst vent en dag eller to føre man bumper Lenke til kommentar
necrominas Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 jeg har den på cpufan. men har nylig bytta cpu kjøler fra en 4 piner kontakt til en 3 pinners kontakt. vifta går men det pip. ganske iriteranes Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) da må du bare gå inn i bios og slå av den alarmen som piper når du ikke har rett cpufan kontakt kobla til. edit: om du sier hvem hovedkort du har så kan sikkert noen hjelpe deg bedre Endret 22. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
necrominas Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 ok. jeg har et Abit AS8 Hovedkort for S775, DDR400. det er kjøpt på komplett.no Lenke til kommentar
necrominas Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 bare rolig folkens. jeg gikk inn i bios og skrude av "alarm control" så no piper den ikke. den registrerer bare at alle pinnenne ikke er i bruk og trur at vifta ikke går. men takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå