FiSkEN FliPP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hei. Skal på hytte tur med noen venner, vi skal sitte foran peisen og kose oss. Noen forslag til noen sanger som er koselige på kassegitar? Takker for svar =) Moderatoredit: Emnetittelen var relativt beskrivende til å være bare to ord, men regler er regler, så jeg endret den til litt flere ord. (treordsregelen) Endret 22. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 metallica - fade to black.. den er det ganske fint gitar spill i, og den er rolig og ikke rockete.. jeg vil si at den passer bar til å høre foran peisen.. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Michael Hedges har jo veldig mange fine kassegitar låter, men de er litt vansklige å spille, hvis du skal spille dem. Nå veit jo ikke jeg hvor god du er da Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 The Beatles - Blackbird Thin Lizzy - Still in love with you Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 opeth-benighted Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Garth Brooks - The Dance.. Ultimate kosesangen Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Skal du sitte foran peisen er vel "agalloch - desolation song" ett must. "Here I sit at the fire Liquor's bitter flames warm my languid soul Here I drink alone and remember A graven life, the stain of her memory In this cup, love's poison For love is the poison of life Tip the cup, feed the fire, And forget about useless hope. . ." Endret 22. september 2005 av qweac Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Joakim? Har ikke sett deg før her, men OnT: Legendary - Lou Barlow Cavatina? Streamside - The Album Leaf Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 opeth-benighted sinsykt bra sang.. det viser seg at Opeth kan mer en satan sanger.. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Kumbaja mylord!! den slår alltid an. prøver å få tak i tabs til en vineyard sang, men det går ikke Jimmy loves you Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Garth Brooks - I've got friends in low places er ein god hytte song. Hugser godt når eg og nokon venner satt rondt ein bål å spelte å sang den Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 opeth-benighted sinsykt bra sang.. det viser seg at Opeth kan mer en satan sanger.. Nå holdt jeg på å drepe deg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Joakim? Har ikke sett deg før her, men OnT: Legendary - Lou Barlow Cavatina? Streamside - The Album Leaf Jeg? Har vært her lengre enn deg :--p Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Joakim? Har ikke sett deg før her, men OnT: Legendary - Lou Barlow Cavatina? Streamside - The Album Leaf Jeg? Har vært her lengre enn deg :--p Hkon er en jeg kjenner da:P Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bob Dylan - Knockin On Heavens Door, den er alltid fin vettu.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 The Connells - '74 '75 Lenke til kommentar
N* Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Simon and Garfunkel - The boxer. bare refrenget holder i bøttevis (dere må selvfølgelig synge da) Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Fine sanger som er lett å synge når man ligger henslengt rundt omkring gitarspilleren: Tears in heaven Wonderful tonight Let it be Piano man Hotel California Imagine Killing me softly Father and son Streets of London Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Poets of the fall Late Goodbye Everything fades Stay osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå