Grim.Reaper Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hei hei, flytta akkurat til usa og skal vaere her en god stund.. Sliter litt med og finne meg en ny pc her, fordi jeg vet ikke om noen saerlige gode databutikker rundt omkring. Hadde tenkt meg en pc paa omkring 1000$ tenkte jeg skulle gaa for en av de store kjedene (dell eller noe, men bygger heller tingene selv) vil gjerne ha en dual core! Tuuuusen takk Lenke til kommentar
candymann Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 www.newegg.com er kongebutikk!! Lenke til kommentar
Grim.Reaper Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 takk takk,, noen andre? Lenke til kommentar
Lokki Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Sjekk www.pricewatch.com og du vil finne..... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Tror ikke jeg helt skjønte alt: Skal du ha hjelp til å finne butikk og til å finne deler? Isåfall, hva er bruksområdet? Og så sier du at du tenkte å gå for en Dell etc, men du bygger heller selv.. Var noe med oppbygningen av den setningen jeg ikke helt forstod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå