bucketofcack Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Sitter og vurderer om jeg skal bytte ut slangene i vannkjøinga. Kjører i dag med PVC-slanger fra Biltema, og er usikker på kvaliteten på de. Jeg bruker de med 10mm ID. Noen som benytter de i dag? Hvordan funker de i såfall? Evt. noen som vet hvor man får tak i silikonslanger i trondheim? Vil helst unngå nettbutikk da slanger for 100 spenn ender med et utlegg på 250 for postforsendelse og andre pess-gebyr.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Butikker som Tess og slikt selger silikonslanger. Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ville ikke hatt noe som helst fra biltema i min maskin!! Biltema er et godt eksempel på at man som regel får det man betaler for......og du betaler jo ikke mye på biltema.... Slikonslanger kan du få kjøpt her: http://www.dunlophiflex.no/ Trondheim: Østre Rosten 70 Postboks Østre Rosten 70 7075 Tiller Tlf. 72 89 70 40 Fax 72 89 70 41 E-post: [email protected] Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Tenkte pvc var pvc og slapp samtidig postgangen. Herlig med silikon i byen, takk skongsli! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har ikke prøvd akkurat de slangene biltema har, men pvc'ene på clas ohlson har jeg brukt en god del. Kjøpte for en liten tid tilbake silikonslanger på Tess. Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Tror dere det vil fungere med kobberrør og Rørbukkere (fra clas ohlson, har ikke direktelink så bare søk) som erstatning for L-bends? Lenke til kommentar
Obix Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 PVC slangene fra Biltema er av utmerket kvalitet og viser vel heller at de fleste butikkene tyner høy profitt ut av tilbehørssalget. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er god kvalitet på de slangene. Har brukt de i maskinen et år ca nå uten noen problemer. Eneste ulempen er at de er veldig stive, men det er vel tilfellet med de fleste pvc-slanger. Så skal du kjøpe nye slanger, tror jeg ikke det er noe vits å kjøpe nye pvc-slanger hvertfall. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har også brukt Biltema slanger i lang tid nå og har ikke hatt noen som helst problemer. Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Kan legge til at jeg har presset 10mm biltema kabler over en mcp 650, og holdt seg der ever since (5 mnder eller så..). Aldri opplevd noe "slitasjeskade" som sprekkdannelse eller lignende. Noen som har dårlige erfaringer med biltema-slanger? Endret 23. september 2005 av bucketofcack Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nå er det riktignok et par år siden jeg kjøpte PVC på Biltema. Men da sammenlignet jeg den med slange fra Clas Ohlson, og biltema slangen var mye tynnere i godset enn den fra Clas. Om det er slik fortsatt skal jeg ikke si for sikkert. Men noen med begge butikker i nærheten har jo kunnet sjekke dette. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg bruker pvc-slanger fra biltema, og de funker fett. 25,- for 5 meter 12mm ID. Godt kjøp! Jeg skal nok kjøpe silikonslanger snart. Noen som vet hva det koster, btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå