lasse91 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 heisann jeg skal kjøpe meg videokamera nå juhu så lurte jeg på om det var noen drevne filmere som vat noe om kamera her? hvor mye bør jeg ha på optisk zoom osv. har funnet et kamera på elkjøp som heter canon-mv790 er det et greit kamera eller..?GI MEG NOEN RÅD-JEG ER DESPERAT:::: Hilsen lasse Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Kor mykje vil du bruke på kamera? Er lettare å svare skikkeleg om me veit det. Men eit lite tips: Sjå på billege 3CCD-kamera frå Panasonic. Dei skal vere veldig bra for prisklassen. Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 jeg har ikke tenkt å bruke mer enn 5000 kr på kameraet Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dette kanskje: https://prisguiden.no/produkt/26678 Ellers, som eg sa til ein annan, det har vore ein del liknande spørsmål dei siste par månadane. Søk, eller bla gjennom dei fyrste sidene av dette forumet, so finn du sikkert ein del trådar om det same emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå