wanderlust Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Jeg skal skaffe meg høyttalere for min stasjonære pc. Synes de jeg har er litt for dårlige med tanken på lydkvalitet. Er helt uten peiling på hva jeg må kjøpe. Noen som har tips og råd? Disse skal være rimelig gode på lydkvalitet og ikke altfor avanserte og dyre. Mvh Endret 22. september 2005 av wanderlust Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skal du bare ha to kanaler tror jeg jeg ville gått for en liten forsterker og to vanlige høyttalere i en vanlig hifi-forretning. Du må kanskje ut med et par tusen, men kommer til å få mye bedre lyd enn fra et par slappe pc-høyttalere. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Utforsk forumet, så oppdager du at det er mer enn bare akamera-biten ##Flyttes## Lenke til kommentar
Mott Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 hvor mye skal du bruke?? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har selv disse, da jeg kjøpte de tengte jeg at det skulle være helt ok lyd. Men der bla jeg overasket, de spillte overskende høyt med mye dynamik. Ikke så dårlig lydkvalitet heller. Har for du mye lyd for pengene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hvis du skal ha noen helt greie 2.1 høytalere som ikke er alt for dyre vil jeg anbefal disse. Det er ikke akkurat noe topp hifi, men helt greie til prisen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hvis du skal ha noen helt greie 2.1 høytalere som ikke er alt for dyre vil jeg anbefal disse. Det er ikke akkurat noe topp hifi, men helt greie til prisen. Har hørt at bassen i de er overkill i forhold til høyttalerene! og at delefilteret ikke er helt på g. En sa tilogmed at det virket som om det ikke var delefilter engang?! Lenke til kommentar
Kverni Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har et sett av disse jeg, og de har bra lyd, og bra bass! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg