Syfer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 stiller meg uforstående til informasjonen deres om hvor fantastisk og anerkjent kundeservicen deres er. etter 90 dager så vil det altså koste deg nærmere 400kr for å få besvart et pittelite spørsmål..selv ikke engang det minste spørsmålet får man besvart via consumer@apple,man blir kontant henvist til tech support. kjøper man et produkt til over 3000kr så burde man da forvente at man kan få skikkelig support på produktet, og ikke bare i første 90dagene. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Helt på tryne spør du meg. Har nettop bestilt en iPod Nano (fordi Eplehuset ikke fikk den før om 2-3 uker) men så ser eg at den vil bli sendt først 29.09 (wtf!). Da kunne eg like godt ventet på at Eplehuset fikk inn. Men litt OT, kan eg avbestille? Eller må eg vente til eg får den og bruke angrerettloven? Hvor mye må eg da eventuelt betale i frakt da? -Jar Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Du skal nok kunne avbestille...så lenge ikke varen er pakket og sendt hvertfall. Bedre og å gjøre det før den blir sendt, går fortere.. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 må da være noe som kan hjelpe forbrukerne i slike tilfeller, er jo regelrett latterlig at du kun har nogenlunde support i 90dager, for så å måtte betale rundt400 for noen få svar. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 ingen flere som reagerer på dette ? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Aplle support er en vits. Leverte inn min Ipod mini et par uker før garantien gikk ut, siden den var ny har den ikke klart å holde på strømmen, 3 dager etter oppladning er den tom, nå er også batteriet kaputt, det varer ikke mer enn 5-10 min. Men neida, de mener den fungerer helt etter rettningslinjene, og når jeg prøver å sende den inn til repp igjen så får jeg beskjed om at garantien er gått ut. Endret 22. september 2005 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 synes nå at det er et ganske gigantisk minus med apple når man ikke kan få svar på noen få spørsmål uten å måtte betale 400kr for en telefonsamtale. merkelig at det ikke er blitt noe større sak av at man mister skikkelig support etter 90 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå