Gå til innhold

Apple og kundeservice


Anbefalte innlegg

stiller meg uforstående til informasjonen deres om hvor fantastisk og anerkjent kundeservicen deres er. etter 90 dager så vil det altså koste deg nærmere 400kr for å få besvart et pittelite spørsmål..selv ikke engang det minste spørsmålet får man besvart via consumer@apple,man blir kontant henvist til tech support.

kjøper man et produkt til over 3000kr så burde man da forvente at man kan få skikkelig support på produktet, og ikke bare i første 90dagene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt på tryne spør du meg.

 

Har nettop bestilt en iPod Nano (fordi Eplehuset ikke fikk den før om 2-3 uker) men så ser eg at den vil bli sendt først 29.09 (wtf!). Da kunne eg like godt ventet på at Eplehuset fikk inn. Men litt OT, kan eg avbestille? Eller må eg vente til eg får den og bruke angrerettloven? Hvor mye må eg da eventuelt betale i frakt da?

 

-Jar

Lenke til kommentar

Aplle support er en vits.

 

Leverte inn min Ipod mini et par uker før garantien gikk ut, siden den var ny har den ikke klart å holde på strømmen, 3 dager etter oppladning er den tom, nå er også batteriet kaputt, det varer ikke mer enn 5-10 min. Men neida, de mener den fungerer helt etter rettningslinjene, og når jeg prøver å sende den inn til repp igjen så får jeg beskjed om at garantien er gått ut.

Endret av JoergenJonassen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...