Gå til innhold

Jeg ønsker ny bios versjon, men må betale...

Xantix

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle se om jeg ikke kunne oppdatere bios'en min da pc'en oppfører seg merkelig når den starter. Noen ganger finner den ikke hardisken den skal starte opp fra, og andre ganger så bare fryser den ved oppstart. Eller at den fryser etter f.eks 2 timer uten å være i bruk. Kan være mye annet rart men tenkte å prøve en oppdatering av bios versjonen. Har funnet ut at min nå værende versjon er:

Phoenix - AwardBIOS v6.00PG og at kortet mitt er VIA KM400. Klarer ikke å finne en

ny bios annet enn at når jeg går på siden til award så ender det med at jeg må bestille siste versjon av biosen og betale penger for det!! Synes det er litt drøyt å måtte betale nesten 300 dollar for en ny bios versjon....... Håper noen kan hjelpe meg.

X.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke hos award du skal sjekke etter ny bios...det koster penger....gjør det lettere, du må til hovedkort produsenten sin hjemmeside, det er de som er produsent, og er ansvarlig for oppdateringer til sitt hovedkort :-), de har helt gratis oppgraderinger.

trenger du hjelp til å finne riktig bios, så må du oppgi hvilket hovedkort du har...produsent og modell nummer.

Endret av dudsi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...