_dundun_ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Sitter her med min flotte nye iPod nano nå - og den er enda mindre og finere enn jeg hadde turt å forvente Anbefales på det varmeste til alle. a. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Sitter her med min flotte nye iPod nano nå - og den er enda mindre og finere enn jeg hadde turt å forvente Anbefales på det varmeste til alle. a. Hva med lyden da?? du har jo ikke nevnt den i det hele tatt. Du kjøper jo en mp3 spiller for å høre på den. Ikke for alt det andre. 100 % av tiden blir jo brukt til lytting av musikk. Lurte....... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Sitter her med min flotte nye iPod nano nå - og den er enda mindre og finere enn jeg hadde turt å forvente Anbefales på det varmeste til alle. a. Hva med lyden da?? du har jo ikke nevnt den i det hele tatt. Du kjøper jo en mp3 spiller for å høre på den. Ikke for alt det andre. 100 % av tiden blir jo brukt til lytting av musikk. Lurte....... Hmm. Lyst på denne selv. Så det vil si, at du faktisk aldri ser eller trykker på den? Siden 100% blir brukt til å høre på musikk ? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Pirk pirk. Du vet godt hva jeg mener. Trenger ikke kverrulere. Har forresten Zen Sleek noe som er ett mye bedre alternativ til nano. Endret 22. september 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 nei? Sleek er mye større å drasse med seg, og er bla. uaktuell å trene med pga hd. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Sitter her med min flotte nye iPod nano nå - og den er enda mindre og finere enn jeg hadde turt å forvente Anbefales på det varmeste til alle. a. Hva med lyden da?? du har jo ikke nevnt den i det hele tatt. Du kjøper jo en mp3 spiller for å høre på den. Ikke for alt det andre. 100 % av tiden blir jo brukt til lytting av musikk. Lurte....... Den har samme lydchip som andre iPoder, så lite nytt der i gården. Helt strøken lyd m.a.o. Men som alltid, det kan være en idè å bytte ut de medfølgende høretelefonene. a. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Itavisen skrev dette: "Lyden er vi ikke umåtelig imponert over. Ikke det at den er dårlig, men vi har hørt den bedre før, både på andre iPod’er og andre MP3-spillere. Men den er helt akseptabel" Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 åssen er e med batteriet på denna saken? vurderer å bytte ut dn ipoden jeg har.. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Sitter her med min flotte nye iPod nano nå - og den er enda mindre og finere enn jeg hadde turt å forvente Anbefales på det varmeste til alle. a. Mulig du er den første, men ikke den siste... Jeg skal selv kjøpe den sorte 4GB-utgaven!! HERREGUD for en nydelig spiller!! Creativs SVÆÆÆRE Sen Zleek kan bare gå og legge seg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå