Spaz Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Ville bare si ifra om at Komplett nå har denne skjermen på lager i ganske stort antall. Jeg vet at mange har gått å ventet på nettopp denne skjermen. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Noen som vet hvorfor skjermen er TCO-99 godkjent i grå versjon, men bare TCO-95 i sort?? Samme informasjon på Eizo sine sider, så det er ikke en skrivefeil fra Komplett. [ Denne Melding var redigert av: Elling på 2002-08-31 15:38 ] Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Det er bare på grunn av at den er sort. TCO99 krever at skjermen er "kjedelig grå" farge på for at den skal bli godkjent. Skjermene er helt identisk bortsett fra fargen :smile: Lenke til kommentar
qdos Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Johoo! Da blir det nok den sorte. Har akkurat sendt en mail til Komplett med spørsmål om de kan sjekke skjermen for døde/defekte pixler før de sender den. Noen som vet om Komplett gjør dette (gratis...)? Når jeg først betaler 8.5k for en skjerm så vil jeg jo at den ikke skal ha noen mangler før jeg får tatt den i bruk, og helst ikke etterpå heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå