drde Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hei sann. Jeg har en Dell inspiron 8200 nvidia geforce4 440 mobile 64mb pentium 4 1,6 512+ 256 mb 15" sxga+ ingen trådløse enheter eller brenne muligheter usb 1 vekt: 5,5 kg Har nå lyst på en lett bærbar som er super-stille og har muligheten for flere skrivebord grafisk sett, samt 1400x1080 (sxga+) ettersom jeg da får plass til en a4 side på skjermen. Jeg kjører mange programmer samtidig og da trenger jeg en laptop som takler det. Hvordan står det egentlig til med sonoma plattformen? Er det store forbedringer med å ha det? Er mitt nåværende skjermkort mye bedre enn xtreme gfx 2 fra intel?`Tenker på å bruke opp til 12 tusen på laptop. en ting til. Jeg har to batterier i min Dell nå. Det liker jeg godt Lenke til kommentar
drde Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Ingen som kan svare på hvordan mitt geforce4 440 go kort vil gjøre det i forhold til intels GMA 900 eller ATI x300? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå