gurugutten Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Fikk min nye Acer Ferrari 4005 i dag. Bestilte den med Xp pro 32 bit versjon fordi jeg har hørt att x64 kan være litt problematisk ennå. Så ville derfor ikke ha en maskin med x64 preinstallert. Men tenkte jeg skulle dele hden på 100 gb i to 50gb partisjoner og installere x64 på den nye. Men jeg vet det finnes en x64 driver pakke til denne maskinen fra acer, men kan ikke finne den noe sted. De linkene jeg finner på Google sender meg til en innloggingsscreen på acer sine sider. og lenger kommer jeg ikke. Noen som har instalert x64 på en acer, som kunne vise meg hvor jeg kan finne driverne? En annen ting: siden jeg tenkte jeg skulle ha en dualboot funksjon, med x64 og xp pro som alternativer, kan jeg ha de installert på hver sin partisjon som jeg hadde tenkt, eller må de være installert på C begge to? På forhånd takk Lenke til kommentar
MbenzNo Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Men jeg vet det finnes en x64 driver pakke til denne maskinen fra acer, men kan ikke finne den noe sted. De linkene jeg finner på Google sender meg til en innloggingsscreen på acer sine sider. og lenger kommer jeg ikke. Ferrari 4000 drivere finner du her , både for vanlig XP og XP 64 Stein-R. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Du må innstallére de ulike versjonene på hver sin partisjon, f.eks. C og D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå