Gå til innhold

Hotell ved kongeparken, landstreff 06, kvar?

Breivik.

Anbefalte innlegg

Hei.

Er russ i år, og skal difor til kongeparken og festa rævo av meg :p

Lurte på om nokon visste om hotell som ligg veldig nærme det. Eg hatar å ligga i telt, så om det ligg eit hotell 5 min fra kongeparken, vel eg heller da.

Nokon som kan hjelpa meg?

Mvh Jan Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det ligger noe man kan kalle hotell der, men blir nok vanskelig å få plass. Det jeg hadde gjort (om jeg ikke hadde bodd i nabobyen) er å leie hotellrom i Sandnes (min respektive hjemby). Det var russ som gjorde det i fjor. Det går buss ut til Kongeparken hele tiden uansett.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Så, for oss som ikke er boende i sør - hva er alt dette med Kongeparken, tryvann og whatnot? Og når?

Enorme russetreff som det ikke skal være lov å gå glipp av, det er hva det er ;) Heldigvis foregår ikke de to arangementene på samme tid, så man har sjangsen til å være med på begge deler. Tryvann skjer ved Tryvann ett par dager før 1 mai tror jeg, som en "åpningsseremoni" for russetiden. I helga 5-7 mai, er det i kongeparken det skjer. Kongeparken er for min del et must, men skal se om jeg ikke klarer å få med meg gutta til Tryvann også ;)

Lenke til kommentar
Ifjor var det regn så under sobe under åpen himmel er ikke alltid like gøy. Har dere bil/van så kjøp et party telt og sett vedsiden av bilen. Da her dere stor plass. Evt. gå sammen med en annen bil og legg pressening over taket på bilene så får dere en fin plass imellom.

Hadde faktisk tenkt på litt av det samme, men det kunne fort gått i glemmeboka igjen. Thnx 4 the info dude :D

Lenke til kommentar
Ifjor var det regn så under sobe under åpen himmel er ikke alltid like gøy. Har dere bil/van så kjøp et party telt og sett vedsiden av bilen. Da her dere stor plass. Evt. gå sammen med en annen bil og legg pressening over taket på bilene så får dere en fin plass imellom.

Er det dette vi kalte Van-land?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...