Popobawa Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har nå fått meg en ny 6681 og samtidig et nytt minnekort på 512MB. Det jeg lurer på er hvordan jeg overfører programmer som er installert på det minnekortet som fulgte med telefonen, over på det nye? Lenke til kommentar
boza7 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ja det var et godt spm, siden jeg lurer også på det. er det noen her som vet hvordan? jeg har hørt at man må til nokia.com og lasta det ned det programmet du vil ha, og deretter overføre det til minnekortet, men er ik sikker Lenke til kommentar
Werable Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hvis det er "QuickOffice" og "Adobe Reader" du tenker på, så kan de lastes ned på Nokia sine hjemmesider. Det letteste er allikevel å ta en backup via Nokia PC Suite, og deretter legge det inn på det nye minnekortet. Programmene fra Nokia.com Endret 22. september 2005 av Werable Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Det er da bare å kopiere hele kortet over på det nye. Vips så har du de samme funksjonene, mn mye mere ledig plass til noe digg Mn pass på så du ikke får med enkelte systemfiler.. Anbefaler deg å gå igjenom innholdet, samtidig som du kopierer det over. Med tunga rett i munen er det ik no problem Endret 25. september 2005 av Dolce_vita Lenke til kommentar
Mirakulix Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så lenge du har en minnekort-leser som leser SD/MMC, så er det bare til å kopiere alt over til PC'en. Husk forøvrig å ha på "Vis alle filer", ettersom den viktigste mappen på kortet, System, er skjult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå