Πεισιθάνατος Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Google gir meg tre titler det godt kunne ha vært: Castles Of Sand Castles Made Of Sand Castles In The Sand Hvis noen av disse var riktige, så må noen andre gjerne fortsette... Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Google gir meg tre titler det godt kunne ha vært: Castles Of Sand Castles Made Of Sand Castles In The Sand Hvis noen av disse var riktige, så må noen andre gjerne fortsette... Castles Made Of Sand - Jimi Hendrix Stemmer.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Google gir meg tre titler det godt kunne ha vært: Castles Of Sand Castles Made Of Sand Castles In The Sand Hvis noen av disse var riktige, så må noen andre gjerne fortsette... Castles Made Of Sand - Jimi Hendrix ..eller av RedHot Chili Peppers... Edit: Ok, her kommer en liten enkel en. Legg merke til <-- Endret 6. oktober 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Children of Bodom - Follow The Reaper? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Children of Bodom - Follow The Reaper? :!: Nei, ikke en gang til! Ok, dere skal få et hint, og dere får ikke lov å gjette feil etter at jeg har gitt dette hintet.. Det er mange som har brukt akkurat den tittelen, og det er en av de aller korteste titlene du finner.. kanskje den absolutt korteste. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Me? Jeg har vært borti kortere titler enn det. Nesten riktig! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 I? Hvis du klarer å nevne noen band som har lagd noen låter med den tittelen, skal du få fortsette. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Black Sabbath Meshuggah Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Kurt Nilsen - I Men kan du ikke si hva sangen heter Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Black SabbathMeshuggah Værsågod neste! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) in flames? edit: ja det er et band, men jeg tenkte kanskje noen hadde laget en sang med samme tittel Endret 6. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vet at In Flames har en selvtitlert sang... Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Into the Fire - Bryan Adams Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er ikke den som gjelder nå i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå