nyggen Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Heisan Jeg leter etter et enkelt og greit program til å sende live video over internett. Ikke noe sånn chat program, men en eller annen type broadcast software til å sende fra min webcam til min hjemmeside. Har funnet litt forskjellig på tucows.no men det er nesten bare sånn 10 bilder upload pr min. Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Ingen som har peiling ? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Windows Media 8 eller.no Funker fett som rakkern :smile: Finner info her tipper jeg: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/ Lykke til og alt det der :smile::) Lenke til kommentar
lobster Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Noe annen du kunne prøve... Tror nyeste Macromedia Flash har støtte for dette på en slags måte. Den har jo støtte for webcam og greier..... Det hadde jo vært ordentlig tøfft med en interaktiv live feed fra promperummet ditt Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Takk for tipsene, kanskje sender jeg dere en superhemmelig link tiil kamera mitt som henger i dusjen. (kanskje kjerringe mi er der vettu,,) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå