cautionhot Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hei alle sammen! Sikket mange der ute som fortsatt er like ivrig på trance og house som meg... så jeg lurte på om det var noen der ute som kunne gi meg en skikkelig liste med bare de beste Trance, Dance og house musikken på! Kremen av kremen hvis dere skjønner!? mvh Jonas Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Søk så finner du mange lignende tråder. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 hvor stammer ordet trance fra? transsexuell? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 hvor stammer ordet trance fra? transsexuell? Hvorfor i all verden skulle det det? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Om du prøvde å være morsom nå zomax så misslyktes du Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Last ned SF-UR radiokanalen til San Andreas. Plenty av teit house du kan bukte deg i. "Is there any music besides houuuse? Huh, I doub't it. Finally an electronic reality we can believe in". Edit: Leif Endret 22. september 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg