Gå til innhold

Denne posten er redigert


applemania

Anbefalte innlegg

trur det Darkness mener er at hvis hun er typen til å være utro,så kommer hu til å være utro uansett...blir lissom pointless å diskutere det.

 

*edit: ^^wow,hvor kom det fra? .. trur jeg blei voldtatt av min feminine side elns...bare for ett øyeblikk da...sitter å gjør macho ting nå

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ikke lest igjennom tråden men jeg, svarer på første innlegg

 

Det har seg sånn at jeg er russ i år og gjerne vil være på russebuss med vennene mine. Det er ikke pengene det står på, men typen. Da han var russ i fjor, hadde vi pause og han holdt på med en annen jente under hele russetiden mens jeg satt hjemme og ventet på han.

 

desverre, der må jeg kalle deg dumsnill.

 

Han vil ikke at jeg skal gjøre det mot han i år, derfor har jeg sagt ja til å ikke være med på russebuss. Nå som jeg har tenkt over saken, vil jeg så gjerne gjøre det jeg føler er best for meg, ikke bare tenke på han hele tiden da han ikke tenkte på meg i fjor. Det er kanskje ikke selve russebussen han er redd for at jeg skal joine, men arrangementer som Tryvann o.l.

 

ok, enten så klarer du ikke beherske deg eller at han ikke stoler på deg. men i dette tilfellet så vil du ha han som en kjæreste, right? da skal han stole på deg.

 

Hjelp meg vær så snill. Jeg vil virkelig ikke velge mellom kjæresten min og russetiden, og jeg synes det hele er for patetisk til at vi i det hele tatt skal krangle over dette.

 

det trenger du ikke heller. er det ikke å stole på hverandre en hovedting ved å være kjæreste med en?

 

vis du har lyst å være sammen med venner, do it.

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
Hvorfor har det funket i 16 mnd da? Alle forhold har problemer iblant.

Vær litt forsiktig her! Det er ikke lenge siden jeg var i et lykkelig forhold som varte i mer enn 16 måneder.. Det varte ikke i 18 for å si det slik, hehe. Slike ting kan dessverre gå fort unna. Allt var bra helt til det plutselig ikke var det lenger. Er glad det endte slik egentlig, men det er en annen sak.

 

Jeg har ikke lest hele tråden nå i de sene nattetimer, men bare for å si mine ord:

Jeg syns du bør forhandle slik at du får være med på de greiene du vil. Hvis han ikke lar deg dra på de er det kanskje fordi han ikke stoler på deg. Det forteller kanskje enda mer om han og hvordan han ville ha oppført seg, men det bør ikke gå utover deg. Hvis dere har noe som er verdt å bygge på så er tillit en stor del av det! Jeg kan ikke komme på et eneste godt argument for hvorfor du ikke skal bli med på noe. Hvis et forhold ikke tåler dette kommer det garantert ikke til å sprekke ved en senere anledning hvis du nå bestemmer deg for å sitte inne. Du har med andre ord alt å tape på å ikke gjøre som du selv vil.. mener nå jeg ;) Lykke til!

Lenke til kommentar

Vrien situasjon.

 

Utroskap er et så kraftig tillitsbrudd at jeg tror nok aldri han vil stole på deg helt og fullt igjen. Å fortelle ham at du vil ha ham og bare ham hjelper så lite om du har sex med en annen. Dette kan tulle med hjernen til de fleste.

 

Når det gjelder gode argumenter så er vel en av de få tingene du kan gjøre, å be ham om å gi deg denne sjansen, love ham at han kan stole på deg, og så gjøre det du kan for å bevise det.

Lenke til kommentar

Dette er jo bare en spørsmål om å ha en åpen dialog. Var Russ i fjor, med kjæreste, fungerer helt fint.

 

Beklager å måtte si det, men om han ikke stoler nok på deg til å la det ha det morro med vennene dine, så er det antageligvis bare ikke ment to be...

Ok, du var utro en gang.. shit happens.. elsker han deg må han bare komme over det. Forholdet vil aldri bli godt hvis dere ikke stoler på hverandre..

 

En ting til, du er 18 år ( ? ), hva med å ikke bekymre seg så mye over slikt. Skjønner at du er glad i typen, men om han ikke klarer å slippe deg litt fri innimellom dømmer han forholdet deres til døde. Man trenger å kunne dra på fest, ha det morro, danse med andre etc... Vil vel anbefale at du ikke hopper til køys med andre imens dere er sammen men alikevel ;)

 

Prøv å se situasjonen litt i perspektiv, så vil du kanskje se poenget mitt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...