applemania Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Måtte fjernes av hensyn til den det gjelder. Endret 1. januar 2007 av AnAnAs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 At du blir med på en russebuss betyr jo ikke at du trenger å feie over alt du treffer av russegutter hele mai. Dessuten ser jeg ikke helt den der at du bare satt og ventet på han i hele fjor og DERFOR skal du ikke ha buss? Fordi han hadde det gøy så betyr det at du ikke skal? Jeg skjønner ikke tankegangen. Og hvis han ikke kan stole på deg nok til at han lar deg være med på russefeiringen uten å automatisk anta at du er utro mot han, er han kanskje ikke noe å samle på... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Finnes flere kjærester, men bare en russetid? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Fjernet innlegget mitt. Endret 12. september 2009 av applemania Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 La typen din være sjåfør, så er han alltid edru og kan passe på deg, og du har han nær deg hele tiden. AKIRA Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg vil ikke ha noen annen kjæreste, jeg vil ha han. Blæh! Du kommer ikke langt med slik holdning. Jeg vil ha alt, alle og ALT! ----------------------- Men seriøst, hvorfor ikke ta han med på russebussen? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Utroskap og pauser og dritt og lort, kanskje på tide å innse at det forholdet aldri kommer til å gå i lengden Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Fjernet innlegget mitt. Endret 12. september 2009 av applemania Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er en grunn til at han ikke stoler på meg, og det er at jeg har vært utro før. Er ikke så lett å gjenoppbygge tilliten da. Dette er jo et poeng fra hans side, spesielt om det var relativt nylig. Men det må da være mulig å komme frem til et slags kompromiss av et eller annet slag, slik at du slipper å misse hele russefeiringen som en slags "straff" for et øyeblikk med dårlig dømmekraft tidligere... Er det en enten eller situasjon? Vil han ikke være sammen med deg mer om du er med på buss? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er en grunn til at han ikke stoler på meg, og det er at jeg har vært utro før. Er ikke så lett å gjenoppbygge tilliten da. SÅ begge har vært utro før, men likevel mener du at du har en framtid med fyren? Anyways, eg syns du skal gå for russebuss og heller drikke mindre, ringe han mye elr noe sånt.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Morsomt egentlig, virker som dere fortjener hverandre, håper dette går skikkelig skeis :!: Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er en grunn til at han ikke stoler på meg, og det er at jeg har vært utro før. Er ikke så lett å gjenoppbygge tilliten da. Jeg har opplevd det samma, dama var utro. Nå 3 år etterpå, stoler jeg fortsatt ikke på henne. Som sagt once a cheater allways a cheater, noe i den duren. Men hvorfor ikke komme til enighet, han kan være med, kansje kjøre russebussen. Har sett mange damer/gutter, som er med på russe feringen bare for å passe på kjærestene. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) AnAnAs: Så han mener altså at han fint kan "dumpe" deg mens han var russ, men når det er din tur så vil han ikke at du skal gjøre det samme? Beklager, klarer ikke helt se logikken i den der. Edit: Åpenbart et trust issue det her. Endret 22. september 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Spør han om det er noen betingelser dere kan bli enige om sammen, sånn at du kan være med på en russebuss.. Kan gå på alt fra drikking til ringing, bruke litt tid på hverandre i russetiden etc. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg antar at han i utgangspunktet også kan se for seg en fremtid med deg. Det blir helt håpløst å i all evighet skulle leve på det at du en gang for lenge siden har vært utro, en eller annen gang må dere få bygget opp en ny tillit, å bygge et forhold på noe annet enn at man kan stole helt på hverandre blir ekstremt vanskelig. Hvis han ikke stoler på deg nå, når skal han da begynne å gjøre det? Hvor lenge skal han holde det mot deg at du har vært utro? Mener selvfølgelig ikke dette noe vondt mot deg AnAnAs, det er bare noen hull i logikken hans jeg ikke helt skjønner (i tillegg til at han tydeligvis ikke hadde noen kvaler for å ta en 'pause' når han var russ, men jeg er litt usikker på hvor genialt dette argumentet er, du har jo tross alt ikke planer om å gjenta hans eskapader, antar jeg). Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Stikkordet her er gjensidig kjærlighet. Slik jeg forstår det, så tok dere pause slik at han kunne få oppleve russetiden"ordentlig". Hvis du har gått så langt for at han skal ha det morro, skulle det bare mangle at han gjorde det samme for deg! Hvis ikke er det ikke gjensidig kjærlighet og han tenker bare på sitt eget beste. Jeg for min del ville forresten aldri inngått en slik avtale i utgangspunktet.. Virker litt rart synes jeg.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 så nå at det var andre forhold. har han altså rotet med en annen jente i russetiden sin for å "ta igjen" for din utroskap? Om du har vært utro med han må det jo bety at du ikke elsker han (lizzm). Utroskap er jo uannsett utilgivelig. Spørsmålet er jo om han tok pause fordi du var utro eller bruker det som en unnskyldning. Men det er jo noe vi aldri vil få svar på.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg synes at han skal gi deg en sjanse til, Thea. Hvis du lover å holde deg unna andre gutter i russetiden, samt å holde kontakten med han både gjennom telefon og møter, så synes jeg at han burde gi deg en sjanse. Det vil uansett være en god mulighet for deg til å bevise at du er til å stole på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå