uberhenrik Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) trenger litt hjelp til å lage kode til vb i front page ideen er å få til ett bestillings skjema er det mulig å integrere dette i html? noen forslag? jeg kan ikke så alt for mye i vb men litt jeg har vb ver 6 se bilde edit: er ett skole prosjekt Endret 22. september 2005 av uberhenrik Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Interegere VB i HTML? Tenker du på DHTML i VB, kan hende, der en kan benytte skripspråk, CSS og DOM automatisk i IDE-en slik at programmet ditt kan eksekveres der? Eller ønsker du å plassere en nettleser i applikasjonen, eksempelvis via IE-kontrollen? Lenke til kommentar
uberhenrik Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 jeg mener om det er mulig å få skjemaet få skjemaet inni en html fil på en måte sånn at man ikke kjører programmet i et nytt vindu Lenke til kommentar
uberhenrik Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 jeg vil at informasjonen blir laget i en database av noe slag. kan forsovet starte i et nytt vindu også Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) http://www.planetsourcecode.com/vb/scripts...rt=Alphabetical Her er et eksempel på et program som kobler seg opp mot en mysql database, du kan vel redigere det. http://dev.mysql.com/get/Downloads/MyODBC3...n.exe/from/pick Her kan du hente ner driveren du trenger for å koble deg opp mot mysql databasen Edit: Måtte fikse linken den virket ikke. Endret 23. september 2005 av trrunde Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvis du har tenkt til å bevare dataene, må du bruke CGI/PHP/ASP, å bruke jscript eller vbs til dette, er mildt sagt usikkert. Lenke til kommentar
uberhenrik Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 takker for hjelp, men jeg droppet prosjektet og prøver på en annen måte istedet:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå