Becks69 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hei Min far trenger ny mobil, og har følgende kriterium: Robust god batteritid helst nokia, da han ikke ønsker nye menyer osv. bluetooth er absolutt en fordel Kamera Han skal bruke denne på hytta bl.a, der han har behov for å koble seg opp mot internett via bærbar. Bluetooth er derfor et stort + Tips? prisklasse 1000-3000kr hva med nokia 6230i? Endret 22. september 2005 av Becks69 Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Ingen som har et forslag? Jeg har hørt at en nokia 6230i, om man bruker væske - er minst like holdbar som "friluftstelefonen" 5140i, som i tillegg ikke har halvparten av specsa til 6230i! Noen andre tips? Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 5140i er jo på en måte sport-/fritidstelefonen til Nokia, og innfrir alle de kravene du søker med unntak av bluetooth. Her har du evt. muligeheten for å benytte en kabel. Det alternativet du selv kommer med, Nokia 6230i, er meget bra! Her får du bedre kamera, bluetooth, samtidig som din far ikke trenger å ta hensyn til nye menyer. Med en solid skinnveske, og en liten plastpose med "hurtiglås" å ha den i på regnværdager, tror jeg ikke det skal være noe problem å bruke den på hytta og ute i skog og mark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå