bobbyen! Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvor får jeg kjøpt krympetang rimelig? Lenke til kommentar
TeCh2pe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Netshop f.eks Ellers finner du sikkert på Clas Ohlson, Biltema osv. Dette er et fint søk: Hw.no - Prisguide (krympetang) Endret 22. september 2005 av TeCh2pe Lenke til kommentar
Arne Nåtedal Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvor får jeg kjøpt krympetang rimelig? Først av alt: Hva skal du krympe? Lenke til kommentar
bobbyen! Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 jeg skal lage mine egne kabler til tråløst nettverkskort. Lenke til kommentar
hqui Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei Den beste krympe tang som er å få kjøpt billig er faktisk hos Clash Ohlson! Jeg har kjøpt den til firmaet mitt og bruker den profft. Anbefales. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kabler til trådløst nettverkskort ?!? ;-) Clas ohlson er et bra sted om de er i nærheten. Ellers så har de fleste nettshopper dette. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei Den beste krympe tang som er å få kjøpt billig er faktisk hos Clash Ohlson! Jeg har kjøpt den til firmaet mitt og bruker den profft. Anbefales. Slenger meg på den anbefalingen. Beste jeg også har hatt. Lenke til kommentar
bobbyen! Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Det jeg mener er en krympetang for coax kabler. eks:http://altelicon.zoovy.com/product/AT-CRIMP-01 Endret 24. september 2005 av Bozmann Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ikke dårlig Bozmann, du brukte 3 innlegg, før du fortalte hva du var på jakt etter. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 dem har krympe tang for bnc på biltema, eller så må du nokk gå til din lokale globus-trading, dem har alle typer. Lenke til kommentar
bobbyen! Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 jepp, jeg var nok litt for uklar, sorry for den. Men du trenger strengt tatt ikke bry deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå