Libstro Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Trenger kritikk på hva deres syns om dette bildet. Bildet er tatt med et casio ex-240 digitalkamera. (Ønsker meg dig.speilrefleks ). Redigerte det deretter i photoshop. Lekte meg litt med curves, klonet vekk hår som var var kommet inn i ansiktet og bluret bakgrunnen litt. Deretter farget jeg øynene grønne. Endret 22. september 2005 av Libstro Lenke til kommentar
engekri Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Prøv å behandle det på ny å få fjeset hennes litt mørkere, det var på grensen til å bli for hvitt for meg. Hva med å prøve med en annen farge på øynene enn grønn? Kunne lbitt pent med isblå også tror jeg. Ellers var det et stilig portrett! Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Kunne tenkt meg at bilde hadde vært litt bredere. Syns heller ikke at fargen grønn gir meg så mye, prøv heller med blå, som nevnt, eller kanskje rød Ellers veldig pent, et veldig fint portrett Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Veldig bra, ja! 2 ting jeg ville endret på: 1. Som nevnt over. Øyenfargen. Enten grønnere eller blå. 2. Bildet hadde kanskje... "KANSKJE"... tatt seg bedre ut om det var tatt litt lavere (10-20cm). Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Syns bilde var bra jeg. passe grønne øyne spør du meg. Bildet kunne vert litt breiere... Lenke til kommentar
Libstro Skrevet 22. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hei og takk for all kritikk. Ja enig at bildet kunne vært litt bredere, men det er det ingenting å gjøre med nå som bildet allerede er tatt . Når det kommer til øynene likte jeg for min del at de var grønne. Hun avbildede har også grønne øyne fra før av, og det blir da litt merkelig å endre fargen på de. Jeg ville heller fremheve at hun har grønne øyne. Men jeg legger likevel ut et bilde med blå øyne for å tilfredstille de "blåtørstige". Kuttet i tillegg lengden litt Endret 22. september 2005 av Libstro Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Fin jente hvertfall Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Har du blå får du fram ansiktet hennes! Med grønn ble hun liksom så anonym! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Du får si ifra om jeg skal redigere vekk dette i tilfelle hun ser dette innlegget selv kansje ingen grunn til det men,, Bildet syns jeg var spennende. Ganske pen jente også. Men huden ser litt ruvete ut,, er det mulig å digitalbehendle den litt? Det er sikkert pga at det er så hvitt at det ser rart ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå