uftrunk Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hei! Ønsker å koble PC'en til en surroundforsterker, men er litt usikker på hva slagt lydkort jeg bør ha. Har sett på en del alternativer, men er ikke veldig bevandret i lyd verdene. TerraTec SoundSystem Aureon 7.1 M-Audio Revolution 7.1 Creative SB Audigy Jeg har lyst til å kjøpe et kort jeg kan koble direkte til et surroundanlegg så det blir riktig surround og ikke minst bra lyd, er det noen som har et tips? på forhånd tusen takk, Knut Lenke til kommentar
radiated Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 M-audio Revolution er nok et bra valg. Den har ordentlig coax-tilkobling for å sende digitalt til forsterkeren , samt analoge utganger av rimelig god kvalitet for å sende surroundlyd som ikke kan sendes digitalt (spill). Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Vis det er film bruk så funker egentlig alt. Vis det er digital utgang på hovedkortet ditt gjer normalt sett det jobben fint. Bruker sjøl onboard lyd kortet mitt Abit NF7-s hk. Hadde eit Gainward 5.1 på gamle htpcen og det funak fint oxo. Bruker personlig optisk tilkobling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå