howzer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Dette var synd å høre. Du har gjort en kjempejobb så lenge det varte, twfa! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 tom waits for alice var en dyktig moderator. Spesielt med tanke på at han gadd å fjerne mye spam fra tråden "Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]". Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Trist,men samtidig skjønner jeg deg. Ting tar tid og en må prioritere og da kommer vel familie og arbeid først for de fleste. Uansett regner jeg med at du blir å se på forumet som bruker Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Dette var triste nyheter. Du har gjort en hederlig jobb, og virkelig hevet standarden, spesielt for PRS. Det er derimot fint å høre, for din egen del, at det går såpass bra for virkomheten din at du ikke har så mye tid her lenger, selv om det ville vært ønskelig med både pose og sekk for flere av oss her inne Så gratulerer med din egen suksess, selv om det går på bekostning av moderatorjobben. Du har mye bra å komme med og har gitt gode råd jeg setter pris på. Du har ikke bare kunnskaper, men også visdom nok til å bruke kunnskapen ser det ut til. Forhåpentligvis vil vi se deg mye som bruker. Kanskje du en gang i fremtiden igjen får tid til å moderere og fortsette der du slapp. (Du må jo pensjonere deg fra arbeidslivet en gang.. ) Uansett, takk for en bra gjennomført jobb Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Greit nok, tom waits for alice gjorde stort sett en brukbar jobb. Likevel bommet han stygt ved et par anledninger som trekker kraftig ned på et ellers plettfritt rulleblad. Jeg tror derfor at han har godt av en pause nå for så å komme sterkere tilbake ved en eventuell senere anledning. En god moderator skal være rettferdig og konsekvent, og ikke bruke frykt for å prøve tvinge til seg respekt. Frykt er nemlig ikke respekt, respekt får man kun som følge av rettferdig behandling. Endret 27. september 2005 av snorreh Lenke til kommentar
howzer Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Merkelig at alle andre har et helt annet inntrykk enn deg da snorreh Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Lykke til videre! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Takk igjen alle sammen! For ordens skyld: Jeg kommer ikke til å diskutere enkeltavgjørelser fra min moderatortid her i denne tråden eller på forumet ellers, så eventuelle uttrykk for misnøye får stå uimotsagt fra min side...! Derimot må dere gjerne sende meg en PM om dere føler dere har noe å prate med meg om, i den eller annen forbindelse. Men husk at jeg har jo ikke myndighet til å gjøre noe med ting og tang lenger. Geir Endret 27. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Dette var veldig synd og jeg har hatt en del kontakt med han og da er som altid meget synd og se han forlater oss, lykke til vidrwe og håper kommer tilbake til oss. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er noe med Geir som får meg til å smile, uansett kontekst Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Er noe med Geir som får meg til å smile, uansett kontekst Jepp T.W.f.A har gjordt en meget bra jobb på forumet liten tvil om det Derimot må dere gjerne sende meg en PM om dere føler dere har noe å prate med meg om, i den eller annen forbindelse. Men husk at jeg har jo ikke myndighet til å gjøre noe med ting og tang lenger. Geir Tror ikke du trenger å frykte overfylt PM boks av denne grunn :-) Endret 28. september 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg er nok ikke den brukeren så mange her "husker på", men tom waits for alice var virkelig en god moderator med en positiv personlighet her på hw.no Takk for innsatsen! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tom Waits For Alice gjorde en god jobb, ingen tvil om det. Måtte han en dag vende tilbake som moderator. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Du gjorde ein kjempebra jobb som moderator T.W.f.A. Uansett eg ikkje har vore så lenge på forumet har eg sett mange gode innlegg av deg. Anders.V Endret 9. oktober 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Måtte han en dag vende tilbake som moderator. han har ikke død eller noe sånt Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vi trenger flere moderatorer som deg, Geir. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 synd. han er den beste moderatoren dere har hatt på lang tid! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 twfa eide..rett og slett. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Han virka som en jævlig grei kar... Respect Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 2 bruker(e) leser denne tråden (0 gjester og 0 anonyme brukere)2 brukere: Hippie-Erlend, tom waits for alice Bra at vi fremdeles har han som bruker, det må jeg si Kan jo hende han kjefter litt i humoravdelinga Han er av de 3-4 moderatorene som har stengt mine emner... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå