Gå til innhold

tom waits for alice har trukket seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var triste nyheter. :cry: Du har gjort en hederlig jobb, og virkelig hevet standarden, spesielt for PRS. Det er derimot fint å høre, for din egen del, at det går såpass bra for virkomheten din at du ikke har så mye tid her lenger, selv om det ville vært ønskelig med både pose og sekk for flere av oss her inne ;) Så gratulerer med din egen suksess, selv om det går på bekostning av moderatorjobben.

 

Du har mye bra å komme med og har gitt gode råd jeg setter pris på. Du har ikke bare kunnskaper, men også visdom nok til å bruke kunnskapen ser det ut til. Forhåpentligvis vil vi se deg mye som bruker. Kanskje du en gang i fremtiden igjen får tid til å moderere og fortsette der du slapp. (Du må jo pensjonere deg fra arbeidslivet en gang.. :whistle: )

 

Uansett, takk for en bra gjennomført jobb :thumbup:

Lenke til kommentar

Greit nok, tom waits for alice gjorde stort sett en brukbar jobb. Likevel bommet han stygt ved et par anledninger som trekker kraftig ned på et ellers plettfritt rulleblad. Jeg tror derfor at han har godt av en pause nå for så å komme sterkere tilbake ved en eventuell senere anledning.

 

En god moderator skal være rettferdig og konsekvent, og ikke bruke frykt for å prøve tvinge til seg respekt. Frykt er nemlig ikke respekt, respekt får man kun som følge av rettferdig behandling.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Takk igjen alle sammen!

 

For ordens skyld: Jeg kommer ikke til å diskutere enkeltavgjørelser fra min moderatortid her i denne tråden eller på forumet ellers, så eventuelle uttrykk for misnøye får stå uimotsagt fra min side...!

 

Derimot må dere gjerne sende meg en PM om dere føler dere har noe å prate med meg om, i den eller annen forbindelse. Men husk at jeg har jo ikke myndighet til å gjøre noe med ting og tang lenger.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Er noe med
Geir :)
som får meg til å smile, uansett kontekst :)

Jepp T.W.f.A har gjordt en meget bra jobb på forumet liten tvil om det :thumbup:

 

 

 

Derimot må dere gjerne sende meg en PM om dere føler dere har noe å prate med meg om, i den eller annen forbindelse. Men husk at jeg har jo ikke myndighet til å gjøre noe med ting og tang lenger.

 

Geir

 

Tror ikke du trenger å frykte overfylt PM boks av denne grunn :-)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...