Gå til innhold

tom waits for alice har trukket seg


Anbefalte innlegg

Btw, ikke bare var han den beste moderatoren folkens, men han er jo per dags dato den beste brukeren her også vil jeg påstå, han utmerket seg jo også helt spessielt før han fikk moderatorstatus. Og vil derfor tippe at han er en virkerlig likendes, høflig og seriøs person i virkerligheten og ;) .

Glemmer du ikke Simen1 nå...?

Eller hva med Glint?

 

Ontopic: Geir var en flink moderator som gav meg 10% når jeg minst ventet det. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, greit Simen1 er også høyest på mine "lister" men det er så mange som gjør noe bra her på forumet på hver sine felt, at det kan bli litt for mye å dømme utifra, men ja, Simen1 er faktisk på en god plassering. Dog er nå ikke diskusjonen om ham, men om Geir. ;)

 

Edit: Men det viktigste er nå uantsett at det er veldig mange flinke her og det blir vel egentlig feil som meg å si at noen er best, men han er hvertfall blant de beste, mest seriøse brukerene som det er mange av.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Hipp hipp...

 

Hurra!

:!:

 

Takk for pene ord alle sammen. Det er godt å ta med seg på veien videre. Jeg må få si at det er mange dyktige moderatorer igjen, og de er minst like så flinke som jeg. Det var tross alt de som lærte meg opp. Nå hadde jeg erfaring fra en rekke andre forum, og kanskje hadde jeg en fordel i alderen. Kanskje var det en ulempe av og til også. Ikke alle av forumets yngre brukere som var helt på bølgelengde med en gammel mann... ;)

 

Jeg har fått en del PM med spørsmål om hvorfor jeg slutter. Hvilket bringer meg til neste punkt. Kanskje jeg brukte for mye tid på å moderere. Jeg ser dere satte pris på mine begrunnelser og PM, men de hadde sin pris i at jeg nok brukte mer tid en jeg strengt tatt skulle på modereringen.

 

Så svaret er enkelt nok: Tiden strekker ikke til. Som selvstendig næringsdrivende må jeg ta det arbeidet jeg får, og nå fikk jeg plutselig mye. Med familie, barn og barnebarn har jeg andre ting å tenke på ved siden av å sitte ved PC'en. Alternativet vare å være mindre nøye med modereringen, men det var ikke noen løsning for meg. Det ville gått ut over både brukerne og de andre moderatorene. Kan jeg ikke gjøre en skikkelig jobb, får det heller være.

 

Dette betyr ikke at jeg forlater forumet for godt. Dere kommer sikkert til å høre fra meg på PRS og andre forum, så langt tiden tillater, spesielt i gitartråden og ikke minst spillforumet når Oblivion kommer. (Da får jeg ta natten til hjelp...)

 

Så om en moderator forsvinner, er dere i trygge hender fortsatt med de som er igjen. Stell pent med dem, så skal dere se at de steller pent med dere. Si fra når du er fornøyd. Tro meg, ikke noe varmer mer enn en PM som sier "Jeg synes du gjør en god jobb som moderator." Husk det.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jaja Geir, lykke til med mer tid på hjemmefronten da. :thumbup: Kan bli litt avhengighetsskapende dette forumet ja.

 

Et lite OT spørsmål: Hvor ble det av Advent Children tråden? Var det ikke du som stengte den og skulle rydde opp litt for så å legge den ut igjen? Sist gang jeg så den var den i Admin Dump Space men nå ser jeg ikke noe til den. :shrug:

 

EDIT: Åja... Fant den nå med et søk. Du har bare slettet alle innleggene mine i den så den lå ikke i mine innlegg lenger. :wee:

EDIT2: Nå kunne noen trenge å åpne tråden syns jeg... Du er jo ikke kapabel til det lenger. :hm:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...